וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק ווילשר פרש מכדורגל בגיל 30: "מסתכל על הקריירה שלי בגאווה"

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 15:42

קשר נבחרת אנגליה וארסנל לשעבר, ששיחק בעונה החולפת בדנמרק, הכריז על פרישה מוקדמת: "היה לי קשה לקבל שהקריירה שלי דעכה"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

ג'ק ווילשר היה אחד הכדורגלנים האנגלים הכי מבטיחים שיש עד לפני מספר שנים. הוא גדל בארסנל ונחשב לכוכב העתיד, אבל הקריירה שלו ממש לא התקדמה כפי שקיווה והיום (שישי) ווילשר הודיע על פרישה מכדורגל כשהוא בן 30 בלבד.

"אני מודיע היום על פרישה מכדורגל. היה לי מסע מדהים עם כל כך הרבה רגעים גדולים", כתב ווילשר, "אני מרגיש בר מזל שחוויתי כל כך הרבה דברים בכדורגל. מילד קטן שמשחק בגינה ועד להיות הקפטן של ארסנל אותה אני אוהד ולייצג את הנבחרת שלי במונדיאל. חייתי את החלום".

ג'ק ווילשר שחקן ווסטהאם. רויטרס
פרש מוקדם מהצפוי. ווילשר/רויטרס

"האמת היא שהיה קשה לקבל שהקריירה שלי חומקת לי בשנים האחרונות בגלל נסיבות שהן לא בשליטתי. למרות שאני מרגיש שיש לי כל כך הרבה עוד מה לתת. דיברתי עם החברים הקרובים שלי והחלטתי לפרוש. למרות הרגעים הקשים, אני מסתכל על הקריירה שלי בגאווה בגלל מה שהשגתי".

ווילשר גדל כאמור בארסנל והיה גם הקפטן שלה. אחרי עשור בלונדון הוא החל בהשאלות. תחילה לבולטון ולאחר מכן לבורנמות'. לאחר מכן הוא נדד לווסטהאם, שוב בורנמות' ואת העונה האחרונה "בילה" בארהאוס הדנית, שם הוא שיחק חמישה חודשים בלבד עד שהתיר את חוזהו.

לווילשר יש הופעות בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה, כולל 34 הופעות במדי נבחרת אנגליה הבוגרת, עמה הוא שיחק במונדיאל ב-2014. לפי הפרסומים, הוא יישאר בכדורגל ובעונה הבאה יאמן את קבוצת הנוער של ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully