וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מדליות בערב אחד: פרימו, נלסון לוי ופליקר זכו בארד בבודפשט

8.7.2022 / 20:15

ערב של הצלחות בהונגריה: פרימו ניצחה בקרב המכריע בבית הניחומים, נלסון לוי שכפלה את ההישג וגם פליקר עלה על הפודיום

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

ערב מוצלח של המשלחת הישראלית בגרנד סלאם בודפשט בג'ודו. טל פליקר, גפן פרימו ותמנע נלסון לוי זכו במדליות ארד בטורניר בהונגריה, שנפתח היום (שישי) עם תחרויות הגברים במשקל של עד 66 ק"ג ושל הנשים בקטגוריות עד 57 ו-52 ק"ג.

פליקר, שמתחרה במשקל עד 66 ק"ג, זכה במדליה רביעית בקריירה, ובפעם השלישית בארד. הוא ניצח בקרב על המדליה את וואליד חייאר הצרפתי. פליקר עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו גבר על הקזחי דסטן שאייחמטוב בזכות עונש שלישי שספג יריבו בניקוד זהב. בסיבוב השלישי הכניע את האמריקאי ארי ברלינר באיפון וברבע הגמר נכנע לרמאזן קודזאקוב מבחריין. בבית הניחומים המתין לו הגאורגי וזה מרגבלאשווילי, אותו הכניע הישראלי בריתוק אחרי 52 שניות. אחר כך השלים כאמור את המשימה בקרב המכריע.

מי שעוד התחרה בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג הוא ברוך שמאילוב, שגם כן עלה אוטומטית לסיבוב השני, אבל נכנע בקרב הראשון שלו לגוסמן קירגיזבאייב הקחזי. ג'ודאי נוסף שהתחרה ההוא ליאור רפאילוב בן ה-20, שהודח אחרי הקרב הראשון שלו בקטגוריית המשקל עד 60 ק"ג.

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. קובי אליהו
שלל מדליות בערב אחד. פליקר/קובי אליהו

בנשים, הראשונה שהשיגה את מדליית הארד הייתה גפן פרימו, המתחרה בקטגוריית משקל של עד 52 ק"ג. פרימו נכנעה ברבע הגמר ונשרה לבית הניחומים, אבל המשיכה דרכו לקרב על מדליית הארד, בו גברה על מאשה בלהאוס הגרמנייה באיפון ועלתה על הפודיום לראשונה מאז נובמבר 2021, כשהיא גורפת מדליה רביעית בקריירה בטורנירי גרנד סלאם. פרימו עלתה לשלב שמונה האחרונות אחרי שהכניעה את הברזילאית יסמין לימה, אולם מיד אחר כך נכנעה לאמריקאית אנג'ליקה דלגאדו. בבית הניחומים הכניעה את אמבר רייחול הבלגית בווזארי.

תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) הייתה השנייה שהבטיחה מקום על הפודיום. בסיבוב השלישי חלפה נלסון לוי על פני תיה טופולובץ' הקרואטית והעפילה לרבע הגמר, שם היא הפסידה לארנאס אודלין גרסיה הקובנית. בבית הניחומים חיכתה לה הבריטית לילי נאיירין, אותה ניצחה והמשיכה לקרב המכריע מול מונטיירו הפורטוגלית, אותה ניצחה באיפון תוך 13 שניות.

גם שירה ראשוני נעצרה ברבע הגמר במשקל עד 48 ק"ג, אחרי שניצחה תחילה את אביבה אבוזקינובה הקזחית, אולם לאחר מכן הפסידה לסינית גו זונגינג וכך נשרה לבית הנחומים. לצערה, לא הצליחה להכניע את גנבאטר המונגולית וסיימה שביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully