וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה אישר חזרה ליובנטוס, די קאניו חושש מהחתמת די מריה

הצרפתי נמצא בדרכו לטורינו ומהמטוס הפרטי כתב לאוהדים "נתראה בקרוב". כוכב העבר פרגן לארגנטינאי שעבר בדיקות רפואיות והצטלם עם אלגרי, אך גם העלה נקודה למחשבה

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

יובנטוס לא הצליחה לזכות בסקודטו בשנתיים האחרונות ואיבדה את האליפות לאינטר ולמילאן אחרי שסיימה בפסגת הליגה במשך תשע שנים ברציפות, אבל בעונה הבאה היא בהחלט מתכוונת להסתער על האליפות.

הלילה (בין חמישי לשישי) נחת בטורינו אנחל די מריה, הקשר הארגנטינאי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, ומי שינחת בטורינו בהמשך היום הוא פול פוגבה - הקשר הצרפתי שנמכר מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד באוגוסט 2016 תמורת כ-105 מיליון יורו, וכעת חוזר לקבוצה ללא תמורה בפעם השנייה בקריירה.

"נתראה בקרוב", בישר פוגבה לעוקביו בסרטון שהעלה מהמטוס הפרטי שעושה את דרכו לטורינו, יחד עם ההאשטג "פוגבה בקרוב חוזר". הקשר אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות ביום שבת בבוקר ולאחר מכן לחתום על חוזה ולהשלים את הקאמבק. אנחל די מריה כבר הגיע לעיר, ערך את הבדיקות הרפואיות ואף צולם עם מדי יובנטוס לצד מאמנו החדש, מסימיליאנו אלגרי.

מי שהביע מעט חשש מהגעתו של די מריה בחוזה לעונה אחת בלבד שמהלכה ירוויח כ-7 מיליון יורו, כך על פי הפרסומים, הוא חלוץ העבר פאולו די קאניו שטען: "אנחל שחקן יוצא מן הכלל, שחקן פנטסטי שהיה כוכב בפריז סן ז'רמן ויהיה מאוד מרתק לראות אותו. אני רק חושש בגלל שהוא חותם לעונה אחת ועוד בשנת מונדיאל - זה אחרת כששחקן מגיע לקבוצה וחותם על חוזה ארוך טווח". כזכור, די מריה הביע את רצונו להצטרף לברצלונה, אולם עסקה כזו לא יצאה לפועל בסופו של דבר והוא הסכים להצעת יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully