וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה חושף: "רציתי לחתום על סעיף מוות מיוחד בנבחרת סנגל"

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 13:37

כוכב נבחרת סנגל חווה זעזוע מוח בשמינית גמר אליפות אפריקה וכדי לשחק ברבע הגמר הוא חשף: "רציתי לחתום על חוזה לפיו אם אמות, כל האשמה תוטל עליי. ליברפול לחצה שלא אשחק"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

סאדיו מאנה חווה עונה חלומית. הוא אומנם סיים בטעם חמצמץ כשליברפול שלו הפסידה את מאבק האליפות למנצ'סטר סיטי וגם בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אבל הוא הוליך את סנגל לזכייה באליפות אפריקה אחרי ניצחון בגמר על מצרים, בה מככב חברו לליברפול מוחמד סלאח.

אלא שכעת הוא חושף משהו דרמטי שקרה במהלך האליפות, שגרם לו לעשות מהלך יוצא דופן. מסתבר שבמהלך משחק שמינית הגמר של סנגל נגד כף ורדה, מאנה התנגש בשוער היריב ונאלץ להתחלף אחרי שסבל מזעזוע מוח.

בליברפול התעקשו שהשחקן יקבל חמישה ימי מנוחה בעקבות התקרית, אבל מאנה התעקש לשחק ברבע הגמר ובריאיון בצרפת הוא חשף: "נפצעתי נגד כף ורדה. סבלתי מזעזוע מוח ולא דיברתי על כך באותו היום. ליברפול לחצו וכתבו מכתב לפיפ"א בטענה שאני צריך לפחות חמישה ימי מנוחה, מה שאומר שאיעדר מרבע הגמר. גם הרופא שלנו ביקש שלא אשחק בגלל זה".

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל. רויטרס
האליפות הזו נגמרה עם זכייה מתוקה. מאנה מאושר/רויטרס

אלא שמאנה לא ויתר. הוא התקשר ליו"ר ההתאחדות וטען שהסכים "לתת את חייו למען הנבחרת". הוא הסביר שהוא רצה לחתום על חוזה לפיו כל האשמה תוטל עליו במידה שהוא ימות אם ישחק ברבע הגמר אחרי זעזוע מוח.

בסופו של דבר מאנה שיחק מול גינאה המשוונית וסנגל ניצחה בדרך לזכייה בטורניר: "אמרתי שאני יודע שאסור לי לשחק אבל תנו לי לחתום על חוזה. כל האחריות תהיה עליי, אני אחתום. אם אני אמות, הם יטענו שזו אשמתי ויציגו את החוזה. אבל הם אמרו לי שאני לא יכול לשחק".

"בסביבות 2 בלילה אמרתי למאמן שאני יודע שהוא מפחד לשתף אותי. כתבתי מכתב שאומר שאני משחק מבחירה במקרה שאמות או מה שלא יקרה. כולם היו מתוחים. לא חתמתי על מסמך, אבל בסופו של דבר הרופא אמר 'תנו לי לעשות בדיקה בבוקר של המשחק'".

"בבוקר עשינו בדיקה נוספת. שלחנו אותה להתאחדות הכדורגל של אפריקה. הם בדקו אותה עם הרופא שלהם. לא היה שום ממצא חריג והרופא שלנו אמר: 'בסדר, אתה יכול לשחק'. תודה לאל שזה היה ככה ולא קרה לי כלום".

כעת, מאנה מתכונן לפרק הבא בקריירה שלו אחרי שעזב את ליברפול לאחר שש עונות וחתם בבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully