וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדליסטית חשפה את הסיוט: "סוממתי במהלך אליפות העולם בשחייה"

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 12:15

מארי סופי הארווי חשפה אירוע טראומטי שחוותה במועדון בבודפשט: "נוצר חלון של כמה שעות שאני לא זוכרת שום דבר. הרגשתי אבודה, אני עדיין מפחדת מהעובדה שאני לא יודעת מה קרה. סבלתי מזעזוע מוח וחבלות"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1
השחיינית הקנדית מארי סופי הארווי. אינסטגרם, marysophieharvey, אתר רשמי
"לא זוכרת שום דבר ממה שקרה". הארווי/אתר רשמי, אינסטגרם, marysophieharvey

מארי סופי הארווי נטשה את אליפות העולם בשחייה שנערכה בבודפשט לפני כחודש בגלל "פציעה מסתורית". אלא שבפוסט שהעלתה לאינסטגרם, סופי חשפה שתקרית איומה קרתה לה לאחר הזכייה במדליית הארד הקבוצתית של קנדה במשחה ל-200*4 בסגנון חופשי, משחה שנערך ב-25.6.

סופי סיפרה שהיא בילתה עם חברים שלה בבודפשט הבירה ההונגרית לאחר המשחה, אלא שהלילה ההוא קיבל תפנית חשוכה. "לפתע לא זכרתי שום דבר. נוצר חלון של ארבע עד שש שעות שלא זכרתי שום דבר".

השחיינית הקנדית מארי סופי הארווי. אינסטגרם, marysophieharvey, אתר רשמי
עברה טראומה באליפות העולם בשחייה. מארי הארווי/אתר רשמי, אינסטגרם, marysophieharvey

מארי חשפה שהיא קמה בבוקר שלמחרת והרגישה "ממש אבודה", כאשר הרופא והמאמן של הנבחרת היו לצידה. מארי פונתה לבית החולים אחרי שסוממה ויצאה מזה עם זעזוע מוח ופציעה בצלעות. היא טוענת שהיא ספגה חבלות רבות, כנראה בזמן שהחברים שלה סחבו אותה החוצה בזמן שהיא היתה מחוסרת הכרה.

הארווי העידה שהיא נותרה עם צלקות פסיכולוגיות ופחדים. היא הרגישה שגופה לא שייך לה יותר. "אני עדיין מפחדת מהעובדה שאני לא יודעת בדיוק מה קרה באותו הלילה", היא סיפרה, "אני עדיין מחפשת את מארי השמחה לפני אותו אירוע".

השחיינית סיפרה שהיא התלבטה אם לשתף את זה שהיא סוממה, אבל הרגישה צורך לשתף זאת עם עוקביה: "לא אתן לאירוע הזה להגדיר אותי. אני עדיין לומדת להתמודד עם זה ולמצוא את עצמי שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully