וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי כהן ממשיך בבני הרצליה: "האיש שלנו למשימות מיוחדות"

הגארד/פורוורד בן ה-26 חתם לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת: "בעיני הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה", החמיא המנהל המקצועי זופי אבדיה

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

בני הרצליה ממשיכה בבניית הסגל שלה לעונת 2022/23 בה תתחרה לראשונה בתולדותיה גם בליגת האלופות. הבוקר (שישי) הודיעה מחזיקת הגביע על הארכת חוזהו של סנדי כהן לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת.

כהן (26, 1.98) רשם העונה בליגה ממוצעים של 6.2 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים והיה אחד משחקני ההגנה המובילים. בגביע המדינה סיים את משחקי חצי הגמר והגמר כשחקן עם מדד הפלוס מינוס הגבוה בכל משחק (פלוס 24 בחצי הגמר, פלוס 8 בגמר). בחצי הגמר קלע 14 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ובגמר קלע 9 נקודות ללא החטאה וקטף 6 ריבאונדים.

סנדי כהן, בני הרצליה. לילך וייס רוזנברג
לא עוזב. סנדי כהן/לילך וייס רוזנברג

המנהל המקצועי, זופי אבדיה אמר לאחר החתמתו: "סנדי הוא האיש של הקבוצה למשימות מיוחדות. אתה תמיד צריך שחקן כזה בקבוצה, ובעיני הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה. אני מאמין גדול ביצירת המשכיות ומאוד שמח שהצלחנו לשמור על סנדי בקבוצה. שחקן חיובי ואטרקטיבי שעובד קשה, רעב להצלחות והוכיח בקריירה שלו שהוא מתעלה במאני טיים".

המאמן אורן אהרוני הוסיף: "אני מאוד שמח שהצלחנו להשאיר את סנדי במועדון. בתכנית שלנו לבניית הקבוצה הצבנו לנו כמטרה ליצור כמה שיותר המשכיות. סנדי הוא שחקן מוכשר שעושה המון דברים שלא רואים בסטטיסטיקות והיה עוגן הגנתי עבורנו העונה. אני בטוח שנראה אותו השנה ממשיך להתקדם ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully