וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסי פרי: "נתתי את הגוף שלי למדינת ישראל וקיבלתי לא פחות בחזרה"

אגדת מכבי תל אביב, שהשבוע עבר ניתוח לכריתת רגלו: "מקווה לחזור לעצמי במהרה ולספר את סיפור חיי שייתן כוח והשראה לכל אלה שזקוקים לכך"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

יומיים לאחר שכדורסלן העבר אולסי פרי עבר ניתוח לכריתת רגל בבית החולים שיבא-תל השומר, הבוקר (שישי) הוא פרסם הודעה קצרה כדי להודות לכל חבריו, מכריו והאוהדים שתומכים ודואגים לשלומו.

פרי, שבתחילת השבוע חגג את יום הולדתו ה-72, מסר: "בהמשך לפרסומים בתקשורת, אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והאהבה שאני מקבל, מהמשפחה, החברים ובעיקר ממכבי והמדינה. נתתי את הגוף והלב שלי לכדורסל ולמדינת ישראל וקיבלתי לא פחות מזה חזרה! אני גאה לחיות בישראל, אוהב את המדינה שלי, ומודה לכולם על ההתעניינות. אני מקווה לחזור לעצמי במהרה ולספר את סיפור חיי שייתן כוח והשראה לכל אלה שזקוקים לכך. אני מבטיח להתייחס להכל בצורה מסודרת בקרוב. בינתיים מבקש לכבד את הפרטיות שלי".

אולסי פרי. באדיבות HOT8,
העיקר הבריאות. אולסי פרי/באדיבות HOT8

פרי הצטרף למכבי תל אביב ב-1976 ושיחק במדיה תשע שנים, עד שפרש ב-1985. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות אירופה, בגביע הבין יבשתי, בשבע אליפויות ובשישה גביעי המדינה. ב-1985 הוא נעצר בהולנד כשברשותו כמות גדולה של סמים, הוסגר לארצות הברית ונשפט למאסר. לישראל הוא שב ב-1997 ומאז מתגורר במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully