וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברוקלין הציעה למינסוטה את דוראנט תמורת טאונס ואדוארדס

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 9:18

הנטס דרשו גם ארבע בחירות דראפט עבור הכוכב שביקש לעזוב, הטימברוולבס סירבו להצעה וטאונס כבר הספיק להתייחס עם ציוץ ברשת

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה קווין דוראנט? אחד הכוכבים הכי גדולים ב-NBA נכנס לשוק השחקנים אחרי שביקש מברוקלין להשתחרר. אלא שהנטס לא רוצים להיחלש ולבנות רק על בחירות דראפט עתידיות, אלא לקבל נכסים משמעותיים עבור הכוכב שלהם.

אחרי שקבוצות כמו מיאמי ופיניקס הוזכרו כמועמדות לקלוט את דוראנט, הלילה מדווחים בארה"ב שברוקלין הציעה לטימברוולבס טרייד ענק עבור KD שבמסגרתו היא דרשה לא פחות מקארל אנתוני טאונס, אנתוני אדוארדס ועוד ארבע בחירות דראפט. טאונס, שחתם הקיץ על חוזה מקסימום חדש במינסוטה ואדוארדס הם שני הכוכבים של מינסוטה, שלא באמת שקלה ברצינות להסכים לטרייד שכזה אפילו לא על דוראנט, שעבר כמה פציעות קשות בקריירה שלו ועף עם ברוקלין כבר בסיבוב של הפלייאוף מול בוסטון בעונה החולפת.

ההתייחסות של טאונס לשמועה הזו

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Maddie Meyer, GettyImages
שווה הרבה, אבל לא עד כדי כך. דוראנט/GettyImages, Maddie Meyer

טאונס אגב, כבר הספיק להתייחס לשמועות האלו עם ציוץ שהכריז "We Locked In". כזכור, מינסוטה שחוותה עונה מצוינת אשתקד ועלתה לפלייאוף של המערב, צירפה מוקדם יותר את רודי גובר, הסנטר ההגנתי המצוין של יוטה בשנים האחרונות שיחד עם טאונס משלים אולי את הקו הקדמי הכי חזק בליגה.

טאונס ואדוארדס היו שני השחקנים הכי טובים של מינסוטה בפלייאוף, שבו הקבוצה הודחה בשישה משחקים על ידי ממפיס. אדוארדס הוביל עם 25.2 נקודות למשחק ו-4.2 ריבאונדים. טאונס היה קצת אחריו עם 21.8 נקודות וכמעט 11 ריבאונדים למשחק. למינסוטה יש בקו האחורי את דיאנג'לו ראסל ויחד עם גובר, הקבוצה הזו יכולה להגיע רחוק מאוד בעונה הבאה, עד לשלבים המאוחרים של הפלייאוף.

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג מול קליבלנד. Sarah Stier, GettyImages
בדרך ללייקרס? קיירי/GettyImages, Sarah Stier

* על רקע השמועות שאולי יעבור ללוס אנג'לס לייקרס, קיירי אירווינג נראה הלילה בלוס אנג'לס במשחק של קבוצת ה-WNBA לוס אנג'לס ספארקס. כזכור, קיירי ניצל את האופציה והאריך את חוזהו בברוקלין בעונה נוספת, אבל זה ממש לא אומר שהוא יישאר בנטס, ועל פי דיווחים עשוי לשתף פעולה עם לברון ג'יימס, השחקן עמו זכה באליפות בקליבלנד.

על פי הכתב מארק סטיין, השמועות על טרייד עם קיירי משפיעות על מצב הרוח של ראסל ווסטברוק, שככל הנראה יהיה זה שיידרש לעזור לברוקלין. "ראס שומע את הרעש על השיחות, וזה עלול לייצר סימני שאלה אם אירווינג בסופו של דבר לא יגיע", טוען סטיין, "ראס הוא בחור חזק, ויעשה כל שביכולתו על מנת להשתפר אם אכן יישאר בקבוצה, אבל רק עצם קיומן של השיחות מייצר מתח עצום מאחורי הקלעים".

* עד עתה בפגרה גולדן סטייט איבדה ארבעה שחקנים בפרי אייג'נסי: חואן טוקסאנו אנדרסון עבר ללייקרס, גארי פייטון II עבר לפורטלנד, אוטו פורטר ג'וניור החליט לחתום בטורונטו - אבל לטענת דריימונד גרין, העזיבה שהכי השפיעה עליו היא של נמנייה בייליצה, שעבר לשחק בטורקיה. "זה משה ו שקצת כואב לי, כי הייתה לי אפשרות לפתח חברות נהדרת עם בלי, שלמען האמת, תימשך גם אחרי שהוא או אני נשחק כדורסל", אמר גרין, "אני חושב שזה מעבר שיותר קשור למשפחה שלו מאשר לכדורסל, יש לו שני ילדים והוא רוצה להיות קרוב למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully