וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאקלמות של גיאגון והנחיתה הרכה של ואן אובריים: מכבי תל אביב מעודדת

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 12:32

לצד הבעיות והפציעות, מכבי תל אביב שבה מהמחנה עם נקודות חיוביות: גיאגון נראה כמו באנקר בהרכב של איביץ', גם ההולנדי הרשים את הצוות המקצועי, נמשכים החיפושים אחר הבלם הזר

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

לצד האכזבה מכך שחסרים לקבוצה עוד שני זרים (בלם וכנף), וכשמוסיפים לכך גם את העובדה שדור פרץ ואלי דסה לא אומרים שהם באים וערן זהבי פצוע - יש גם כמה נקודות חיוביות איתן שבה מכבי תל אביב לישראל שלשום (רביעי) בלילה ממחנה האימונים.

ראשית, במכבי תל אביב מאוד מרוצים עד עכשיו מההשתלבות של פארפה גיאגון בקבוצה. הקשר שהושאל בעונה שעברה למכבי נתניה נמצא עם הקבוצה רק קצת יותר משבוע, אבל ההתאקלמות שלו במחנה האימונים במירלו היתה מהירה מאוד. במכבי תל אביב מרגישים שעשו נכון כשהשאילו אותו למכבי נתניה והם בטוחים שקיבלו שחקן מוכן שיהיה אחד הבאנקרים של ולדאן איביץ' בעונה הבאה.

לצד גייאגון בקישור, קיימת שביעות רצון מיוריס ואן אובריים. הקשר ההולנדי יהודי הרשים מאוד את הצוות המקצועי במחנה האימונים ובמכבי תל אביב בטוחים כי הצליחו לפגוע בשחקן שגם לא נחשב לזר ומכאן שמדובר במהלך חכם של הקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב פארפה גיאגון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוליה חשובה. גיאגון/אתר רשמי, מכבי תל אביב
יוריס ואן אובריים, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בינתיים תחושות טובות. ואן אובריים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קשר נוסף שעשה מחנה טוב הוא גבי קניקובסקי ולשחקנים היה די ברור שהוא התחבב מאוד על איביץ' שאוהב שחקנים ניידים, שלא חוששים להיכנס לתיקולים ומבקשים כל הזמן את הכדור.

מי שעוד הותיר רושם טוב במחנה הוא מאור קנדיל שמיעט לשחק בעונה שעברה, אבל אצל איביץ' הוא קיבל לא מעט דקות כמגן ימני.

איביץ' העניק גם היום מנוחה לשחקנים ומחר יקבל אותם שוב בקרית שלום לשני אימונים. רק ביום שני יצטרפו שחקני נבחרת הנוער אוסקר גלוך, רוי רביבו ודור תורג'מן.

מכבי תל אביב מקווה מאוד להתפתחות בימים הקרובים בגזרת הבלם הזר שהיא מאוד רוצה לצרף. הסיכויים שאנדראס מקסו הדני יצורף, קלושים גם כי סוכנו של השחקן ממשיך להערים קשיים על צירופו ובלי קשר מדובר בעסקה מאוד יקרה ולא בטוח שכדאית.

היום בצהריים הסתיים המועד שניתן לבעלי המנויים של מכבי תל אביב לחדש את המנוי שלהם לעונה הבאה. במהלך תקופת חידוש כ-18 אלף אוהדים חידשו את המנוי לעונת 2022/23. רק כ-200 מנויים לא חודשו. בעוד כשבוע, 15 ביולי, ייפתח השלב הבא במכירה בו תיפתח האפשרות לחברי מועדון Forever לרכוש מנוי חדש לעונת המשחקים הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully