וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של ברלוסקוני לרכש במונזה: רק איטלקים, אסור קעקועים

ראש ממשלת איטליה ובעלי מילאן לשעבר שעומד בראש הקבוצה שעלתה לראשונה בתולדותיה לסריה A עורר סערה עם כללים הזויים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

סילביו ברלוסקוני זכור בעיקר כראש הממשלה האיטלקי שכיהן בתפקיד הכי הרבה זמן, ובעולם הכדורגל מוכר בעיקר כבעלים המוחצן של מילאן בשנים 1986-2017. שנה לאחר שעזב את הרוסונרי השתלט ברלוסקוני על מונזה, כשתוך כדי החתים שם לא מעט שמות מפוצצים כמו מריו באלוטלי.

כעת, כשעלתה הקבוצה לסריה A (לראשונה בתולדותיה) וכשהעסקן/פוליטיקאי בן ה-85 חוזר לקדמת הבמה, נחשפו כללים הזויים שהציב לצוות המקצועי לקראת ההחתמות לעונה הקרובה בליגה הבכירה באיטליה.

תחילה דרש ברלוסקוני כי השחקנים שיוחתמו יהיה איטלקים בלבד, דרישה הזויה לכשעצמה לאור העובדה שחלקים ניכרים מקבוצות הליגה - אם לא כולן - מתבססות על כוכבים זרים. בנוסף, על שחקני הרכש החדשים להיות נקיים מקעקועים ועגילים, עליהם להיות מגולחים ושיערם צריך להיות "מעוצב ומסודר". לצורך קיום הכלל האחרון אגב, דאג ברלוסקוני להעסיק ספר מיוחד שיעניק תספורות במקרה הצורך לשחקנים.

עם זאת, נראה שהקבוצה שפנתה כבר לשמות גדולים כמו פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי (שלא בדיוק עונים לקריטריונים הנוקשים של ברלוסקוני) תחרוג מעט מאותן דרישות של הבעלים לצורך צירוף שמות גדולים. כך או כך, מדובר בעוד מקרה ביזאר מהאיש שסיפק אינספור כאלה במהלך 85 שנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully