וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIFA+, תושק בלעדית במסכי Hisense ו-Toshiba - ללא עלות

אפליקצייתFIFA+ הינה מתחם דיגיטלי חדש המקרב את אוהדי הכדורגל למשחק יותר מאי פעם. ערוץ התוכן הענק של פיפ"א יהיה זמין במערכת הפעלה VIDAA של Hisense כבר מהקיץ ויכלול תכנים מקוריים, משחקים חיים וארכיון נרחב - כולם זמינים לצפייה מיידית ובחינם

הערוץ ואפליקציית FIFA+ יושקו בלעדית במסכי Hisense VIDAA ויעניקו אלפי שעות של כדורגל מקורי, שידורים חיים וארכיון שמתרחב כל הזמן, והכל ללא עלות. Hisense, נותנת חסות ראשית של גביע העולם של FIFA קטאר 2022, תהפוך את הפלטפורמה החדשה לזמינה בטלוויזיות המופעלות על ידי VIDAA (גרסה 4 ומעלה) להורדה ישירה. בנוסף, Hisense גם תיתן חסות לתוכנית יומית בלעדית לאורך גביע העולם בקטאר 2022, הכוללת רגעים גדולים מהמשחקים, אורחים כוכבים ותגובות חיות - כולם משודרים ישירות מפסטיבל המעריצים הרשמי של פיפ"א - ומציבים את האוהדים בלב ליבה של סיקור הטורנירים.

בדיון על ההסכם אמר גיא אדרי, נשיא פלטפורמת VIDAA של Hisense: "מאז ההשקה, FIFA+ נותן קול חדש לכל כך הרבה סיפורים פנטסטיים מרחבי עולם הכדורגל, ואנחנו גאים להעצים אותם עוד יותר על ידי הוספת פלטפורמה למכשירים המופעלים על ידי VIDAA. אנחנו גם נרגשים מאוד להכריז על התוכנית היומית, פורמט חדש לסיקור טורנירים שישים את תרבות המעריצים בליבה".

פיפ"א+. יחצ,
חוויה גדולה. FIFA+/יחצ

שרלוט בור, מנהלת אסטרטגיה, פיתוח תאגידי ואחראית על FIFA+ בפיפ"א, הוסיפה: "זהו צעד חשוב ואנחנו נרגשים לעבוד עם Hisense כשאנחנו מגדילים את הפלטפורמה. חדשנות היא מוקד מרכזי של פיפ"א וכך גם VIDAA של Hisense שיהיו בית טבעי לאפליקציית FIFA+. חובבי כדורגל יוכלו בקרוב לחוות את אוסף התוכן הנרחב ביותר שלנו עד כה ישירות בטלוויזיות Hisense שלהם."

FIFA+, מסמן רגע משמעותי בהיסטוריה של פיפ"א. הפלטפורמה החינמית היא היעד הדיגיטלי הרשמי של חובבי הכדורגל, עד סוף 2022, FIFA+ תזרים כ-40,000 משחקים חיים בשנה מ-100 איגודים חברים בכל ששת הקונפדרציות, כולל 11,000 משחקי נשים. FIFA+ מציעה סיקור חי מהליגות הבכירות באירופה ועד לתחרויות שלא שודרו בעבר מרחבי העולם בכדורגל גברים, נשים ונוער. מההשקה, 1,400 משחקים יועברו בשידור חי מדי חודש ומספר זה צפוי לגדול במהירות.

FIFA+ גם מספקת ארכיון נרחב של כל משחקי גביע העולם בכדורגל לגברים ולנשים, אלפי משחקים חיים מדי שנה, משחקים אינטראקטיביים ולוח של סרטים תיעודיים מקוריים, סרטי דוקו, תוכניות אירוח ותוכניות מקור, כמו "קרואטיה: מגדירים אומה", "רונאלדיניו", "HD Cutz", "Dani Crazy Dream" ו-"Icons".

VIDAA היא פלטפורמת הטלוויזיה החכמה של Hisense וכבר מארחת מגוון של אפליקציות וטכנולוגיות מתקדמות, כולל זיהוי פנים חי וחיפוש תמונות אינטראקטיביות המופעלות על ידי AI.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully