וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי, ברקו ויצחק כבשו, 1:3 למכבי נתניה על MTK בודפשט

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 23:02

היהלומים עם ניצחון שני במחנה בהונגריה, ניצן עצר פנדל ואמר בסיום: "משתפרים כל יום ובכל משחק ומכירים יותר אחד את השני". מ.ס. אשדודד גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה במשחק אימון, 2:2 בין סקציה נס ציונה לעירוני טבריה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

מכבי נתניה גברה שלשום 1:2 על לינקולן האנגלית במשחקה הראשון במחנה האימונים בהונגריה, והערב (חמישי) היא השיגה את ניצחונה השני כאשר הכניעה 1:3 את MTK בודפשט המקומית שירדה בעונה שעברה לליגת המשנה.

איתמר ניצן, השוער שהגיע מבית"ר ירושלים הקיץ, עצר פנדל בדקה ה-32 ובזכותו נתניה לא נקלעה לפיגור מוקדם. עד הדקה ה-71 לא נכבשו שערים, אלא שאז היהלומים כבשו פעמיים תוך דקה - תחילה היה זה יובל אשכנזי שחגג ומיד אחריו אריך ברקו מצא את הרשת. עוד דקה חלפה והמקומיים צימקו ל-2:1 ובכך נרשם אירוע די נדיר של שלושה שערים שהובקעו תוך שלוש דקות. בדקה ה-86 יצחק הצטרף לרשימת הכובשים וקבע את תוצאת הסיום, 1:3 למכבי נתניה.

צפו במשחק המלא של מכבי נתניה נגד MTK

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. אתר מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
ניצחון במשחק אימון. בן זקן/אתר רשמי, אתר מ.ס. אשדוד

השוער איתמר ניצן אמר לאחר הניצחון: "אנחנו משתפרים כל יום ובכל משחק ומכירים יותר אחד את השני. בסך הכל אנחנו עושים תוצאות טובות למרות העייפות שיש לנו אבל נתמודד גם עם זה. אנחנו עובדים קשה מאוד במחנה, הכל פה ברמה הכי מקצוענית שיש, עם חבר'ה טובים ואני שמח להיות פה".

עוד לפני כן היו אלה שתי קבוצות נוספות מליגת העל שקיימו משחקי אימון לקראת פתיחת עונת 2022/23. מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה מהליגה הלאומית משערים של אבנעזר ממאטו, שנבחן בקבוצה, ושל נואף בזיע. שני נבחנים נוספים פתחו בהרכב אשדוד: דויד קופרמן היהודי-קולומביאני ופאהד אנדזנגה.

במשחק בין שתי עולות חדשות, כל אחת והליגה שלה, סקציה נס ציונה סיימה ב-2:2 מול עירוני טבריה, שעלתה אל הליגה הלאומית. טבריה הובילה 0:2 במחצית משערים של ז'וליו סזאר (5) ואלי בלילתי (45), אבל אור רויזמן (46) ואיתי רוטמן (78) איזנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully