וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם קריספין בן ה-15 ממכבי חיפה ונבחרת ישראל חתם בספרד

הגארד, שהוביל את הירוקים לחצי הגמר בליגה ואת בית ספרו לזכייה באליפות המחוז, חתם לארבע שנים באקדמיית הכדורסל של Elite International School Club Deportivo Elemental S.L

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

ליאם קריספין בן ה-15, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורסל בקבוצת נערים א', עובר לספרד. קריספין, המתנשא לגובה 1.80 מטר ומשחק בעמת הגארד, ייצג לאחרונה את ישראל בתחרות הסקילס העולמית בה סיימו הוא וארבעת חבריו מנבחרת האנדר 15 במקום הראשון.

קריספין זכה לחשיפה בספרד כאשר זומן בשנים האחרונות פעמיים להשתתף במחנה האימונים היוקרתי של פאבלו לאסו ולאחר חיזורים רבים חתם השבוע על הסכם לארבע שנים הכולל מלגה מלאה באקדמיית הכדורסל של Elite International School Club Deportivo Elemental S.L. בישראל הוביל קריספין בעונה האחרונה את קבוצתו מכבי חיפה עד למעמד חצי גמר אליפות המדינה ואת נבחרת ביה"ס הריאלי לזכיה באליפות המחוז לבתי ספר תיכוניים.

הוריו של קריספין דויד ומירי, סוכנו קלאודיו פריירה ועורך דינו טל אבריאל, מקווים כי קריספין אשר משתייך על אף גילו הצעיר לסגל הרחב של נבחרת הנערים של ישראל, יעשה בספרד קפיצת דרך משמעותית לעבר עתיד מקצועני אירופאי ברמות הגבוהות ביותר.

"בעבורי לצאת למסגרת אירופאית מובילה זה חלום שמתגשם, אני יודע שזה לא יהיה קל אבל אני מתכוון לתת את כולי ומתייחס לזה כאתגר של ממש", אמר אחרי החתימה. "אני רוצה להודות להורים שלי שבשבילם ממש לא פשוט המעבר הזה שלי, למועדון הכדורסל שלי בארץ מכבי חיפה ולאילן בק יו"ר המועדון".

גילי שוורצמן, מנכ"ל מכבי חיפה במחלקת הנוער והנשים הוסיף: "הילד הזה מטורף כדורסל ואין ילד שמתאים יותר ממנו לנסות את החוויה הזאת והלוואי שיצליח ויביא לנו הרבה גאווה, וכמובן שאם משהו לא יסתדר מכבי חיפה זה הבית שלו ונקבל אותו באהבה חזרה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully