וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מוכנה למכור? כריסטיאנו רונאלדו לא ייצא למחנה

באנגליה דווח כי המועדון נכנע ללחצים וישחרר את החלוץ תמורת 15 מיליון יורו, אם כי גורמים בחדר ההלבשה עוד מאמינים שהוא יישאר. לבנגקוק הוא לא ימריא עם הקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

אף שמנצ'סטר יונייטד הגיבה לפרסומים על רצונו של כריסטיאנו רונאלדו לעזוב בטענות שהחלוץ אינו למכירה, באנגליה דווח היום (חמישי) כי השדים האדומים נכנעו ללחץ ומוכנים לשמוע הצעות על הפורטוגלי, זאת בזמן שהכוכב לא מתייצב לאימונים כבר ארבעה ימים "מסיבות משפחתיות" ובאישור המועדון.

בפורטוגל נטען הבוקר שבאולד טראפורד ידרשו לפחות 15 מיליון יורו תמורת רונאלדו, אותו סכום ששולם עבורו כשחזר לקדנציה שנייה וחתם אשתקד עד יוני 2023. נכון לכתיבת שורות אלה, מנצ'סטר יונייטד לא קיבלה הצעות רשמיות על מספר 7, ולפי "סקיי" הסוכן ז'ורז'ה מנדש ניסה בשבועות האחרונים למכור לקבוצות הגדולות את "אפקט רונאלדו", דהיינו ההשלכות החיוביות שיכולות להיות להחתמתו, ביניהן משיכת נותני חסות, פופולריות ברשתות החברתיות והגדלת הכוח השיווקי של הקבוצה אשר תצרף אותו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Catherine Ivill, GettyImages
יונייטד נכנעה ללחצים. רונאלדו/GettyImages, Catherine Ivill

כפי שנכתב, צ'לסי סומנה כמי שצפויה להגיש הצעה עבור כריסטיאנו, אם כי הבלוז עסוקים יותר בהשלמת רכישתם של ראחים סטרלינג וראפיניה, שחקנים שהמנג'ר תומאס טוכל ביקש במפורש להבדיל מרונאלדו. גם נאפולי וברצלונה הוזכרו כקבוצות שהסוכן מנדש ניהל איתן מגעים בנוגע לחלוץ העל המיוצג על ידו.

מחר מנצ'סטר יונייטד תמריא לבנגקוק לקראת סיבוב משחקי קדם העונה שלה, כאשר רונאלדו לא יהיה על המטוס ובמועדון אישרו שהוא קיבל מספר ימים נוספים כדי להיות עם משפחתו וזאת בעקבות סיבות אישיות.

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דווח כי גורמים מסוימים בחדר ההלבשה של האדומים עדיין מאמינים שהפורטוגלי יישאר, לאור העובדה שאין באופק מועמדת קונקרטית לרכוש אותו. עם זאת, הפנומן נחוש לשחק בקבוצה שתוכל להתחרות על תארים ותשחק בליגת האלופות, כשהדרישה האחרונה בוודאות לא תוכל להתקיים במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully