וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצוץ? "מסי ואמבפה התעמתו בגלל מחלוקת לגבי ניימאר"

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 14:10

בספרד מדווחים שהצרפתי מנסה להיפטר מהברזילאי, אבל הארגנטינאי זועם על כך ודורש שחברו הטוב ביותר יישאר בפריז סן ז'רמן: "היחסים ביניהם התערערו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

האם קיליאן אמבפה וליאו מסי התעמתו על רקע העזיבה הצפויה של ניימאר? אחרי ששלושת הכוכבים שיתפו ביניהם בהצלחה חלקית בעונה שעברה, בפריז סן ז'רמן עומדים לפרק את החבילה. אמבפה האריך חוזה ויישאר כמובן, למסי יש עוד עונה בחוזהו אבל ניימאר, כך לפחות על פי הדיווחים, מתנדנד מאוד ובפריז מנסים להיפטר ממנו, כאשר גם הברזילאי רוצה לעזוב.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
החבילה תתפרק? אמבפה, מסי וניימאר/רויטרס

ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים היום שההחלטה להיפרד מניימאר הגיעה ביוזמתו של קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול של פריז, בעוד שליאו מסי חברו הטוב של ניימאר עוד מהימים שלהם יחד בברצלונה, מתנגד נחרצות לעזיבה של הברזילאי. על פי הדיווח, היחסים כעת בין מסי לאמבפה התערערו מאוד בגלל הברזילאי.

עוד מדווח שאמבפה רוצה שניימאר יעזוב כדי לקחת את המנהיגות במועדון עמוס הכוכבים, מה שלא משמח את הארגנטינאי שמקורב אליו. מעבר לעובדה שמסי חבר טוב של ניימאר, הוא גם סבור שלברזילאי יש עוד הרבה מה לתרום מבחינה מקצועית בפריז והוא חייב להישאר. אגב, למרות שפריז נחשבת כעת ל"קבוצה של אמבפה", ב"אל מונדו" מעריכים שדווקא מסי ינצח במחלוקת הזו ובסופו של דבר ניימאר כן יישאר, למרות כל הבעיות והפציעות שמלוות את כל הקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully