וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו וויין רוני: צפו במספרת המדהימה של רוני מפלמייראס

החלוץ בן ה-27 קינח את ה-0:5 על סרו פורטנו עם מספרת אדירה שהזכירה את הגול של כוכב מנצ'סטר יונייטד בדרבי. ריבר פלייט הודחה במשחק הפרידה מחוליאן אלברס. רביעיה לחלוץ פלמנגו ב-1:7 על טולימה

תקציר: פלמייראס - סרו פורטנו 0:5/ספורט1

בזמן שבאירופה המפעלים האירופאים רק מתחילים, בדרום אמריקה גביע ליברטדורס - המפעל המקביל של ליגת האלופות באירופה, נמצא בעיצומו והלילה נערכו משחקי הגומלין של שמינית הגמר. פלמייראס עלתה בקלות לרבע הגמר עם 0:5 ביתי מוחץ על סרו פורטנו מפראגוואי והשלימה 0:8 בסיכום המשחקים, אך המפגש הזה ייזכר עוד זמן רב בזכות הגול החמישי שהובקע בו.

רוני, החלוץ בן ה-27 נכנס כמחליף בדקה ה-35 במצב של 0:0 בגלל פציעה של רפאל נבארו. שתי דקות לאחר מכן פלמייראס הוליכה משער עצמי ובדקה ה-73 הוא קבע 0:2 ובישל לברנו לופס את השלישי. גוסטבו גומס הבקיע את ה-0:4 בדקה ה-78 ואז בדקה ה-83 הגיע הרגע של רוני, שכיאה לשמו הבקיע במספרת מרהיבה סטייל וויין רוני אחרי שקיבל הרמה מצד ימין והנחית כדור אדיר לפינה הרחוקה. פלמייראס אגב מוליכה בגאון את הליגה הברזילאית וחולמת על דאבל.

רוני פלמייראס. רויטרס
יופי של גול. רוני חוגג עם החבר'ה/רויטרס

מי שכבר לא תזכה בדאבל העונה היא ריבר פלייט הגדולה שהודחה במפתיע אחרי 0:0 ביתי עם ולס סרספילד, שניצחה 0:1 במשחק הראשון. חוליאן אלברס, החלוץ המבטיח שנמכר למנצ'סטר סיטי, פתח בהרכב ורשם הופעת פרידה עצובה מקבוצתו. קבוצה ברזילאית נוספת שהרשימה בשמינית הגמר היא פלמנגו, שמחצה 1:7 את דפורטס טולימה הקולומביאנית במשחק שבו פדרו כבש רביעייה. טאז'רס גברה 0:2 על קולון בדרבי ארגנטינאי נוסף והשלימה 1:3 בסיכום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully