וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השער היפה בתולדות משחקי קדם העונה" רשום על שמו של יוסי בניון?

באנגליה נזכרו בעקב המופלא של הישראלי במדי צ'לסי במשחק אימון ב-2011: "אחד משחקני הפרמיירליג הכי אנדרייטד בעידן הנוכחי"

ג'ק ווילשר מדבר על יוסי בניון בריאיון לספורט1/ספורט1

יוסי בניון הוא ככל הנראה הכדורגלן הישראלי המצליח בכל הזמנים, וכעת הוא מחזיק בעוד תואר לא רשמי שהוענק לו באנגליה: כובש השער היפה בתולדות משחקי קדם העונה.

מדובר בשער שכבש בניון ב-2011, במשחק אימון של צ'לסי נגד וויקומב וונדררס מהליגה השלישית באנגליה. בדקה הרביעית של המשחק קיבל בניון כדור מדידייה דרוגבה, הקפיץ פעמיים על העקב, פעם נוספת על החזה, ואז הכדור עדיין באוויר, הקפיץ פעם אחרונה בעזרת העקב מעל השוער, והעלה את הבלוז ליתרון 0:1.

זה היה המשחק הראשון של אנדרה וילאש בואש כמאמן צ'לסי, והביצוע המופלא של בניון נתן תקווה שישתלב בצורה אידיאלית אצל המאמן הפורטוגלי. זה לא קרה בסופו של שבר, והוא ערך 24 הופעות בלבד במדי צ'לסי אבל לפחות סיפק רגע קסום אחד.

"אם השער הזה היה נכבש במשחק רשמי, הוא היה מתחרה מוזכר עד היום כאחד השערים הגדולים בכל הזמנים", כתבו באתר "Givemesport", שהגדיר את בניון כ"אחד משחקני הפרמיירליג הכי אנדרייטד בעידן המודרני".

כזכור, מלבד הקדנציה הפחות מוצלחת בצ'לסי, רשם בניון קריירה מרשימה באנגליה, תחילה במדי ווסטהאם אליה עבר מראסינג סנטאנדר, ולאחר מכן בליברפול במדיה כבש 29 שערים ובישל 19 ב-134 הופעות שנפרשו על פני שלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully