וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במאמץ לחיזוק ההתקפה. סיכוי נמוך להחזרת ז'וזואה

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 9:44

הקבוצה מעוניינת להחזיר את הקשר שכיכב בשורותיה, אבל לגיה ורשה דורשת פיצוי גבוה תמורת התרת חוזהו וכרגע העסקה תקועה. במועדון מצפים למכירה של לפחות 10,000 מנויים עד פתיחת העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

אחרי ההחתמה של תומר חמד, בהפועל באר שבע ממשיכים בבניית הקבוצה לקראת העונה שבפתח אך הסיכויים השהקבוצה תחזיר את ז'וזואה אינם גבוהים. בבאר שבע רוצים להחזיר את הקשר הפורטוגלי וקיוו למהלך בעניינו השבוע, אבל קבוצתו לגיה ורשה לא מוכנה לשחררו ודורשת סכום כסף ניכר תמורת התרת חוזהו.

אוהדי הקבוצה רוצים מאוד את הקשר שהיה מעורב בשלל תקריות משמעת, אבל בפן המקצועי הותיר רושם מאוד חיובי ונחשב לאחד משחקני החיזוק הזרים הכי טובים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. הפועל באר שבע מחפשת עוד שני שחקני התקפה והשם של ז'וזואה ימשיך לרחף.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
אוהדי באר שבע משתוקקים לראות אותו שוב במדים האלו. ז'וזואה/לירון מולדובן

להפועל באר שבע יש עוד מקום לצירוף זרים. בקבוצה חתומים רק הלדר לופס, אנדרה מרטינס ויוג'ין אנסה, כאשר מיגל ויטור כבר אינו נחשב לזר ומריאנו באריירו כבר מזמן משחק כישראלי.

למרות החתמתו של תומר חמד ורכישת שי אליאס ועל אף שהפועל באר שבע סיימה בצורה נהדרת את העונה שעברה עם זכייה בגביע המדינה, עדיין לא נרשמת התנפלות על רכישת המנויים והקבוצה מכרה עד כה כמות של 4,500 מנויים. במועדון לא נבהלים מהנתון וטוענים כי באופן קבוע, לוקח לאוהדים קצת יותר זמן להתניע את המכירה ובקבוצה מצפים לפחות לעשרת אלפים מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully