וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל חתם ל-5 שנים בוושינגטון: "רוצים להביא אליפות ל-DC"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 23:54

כוכב הוויזארדס יישאר בבית: "אחד השחקנים והאנשים המדהימים ביותר". ביל: "רגע מיוחד בחיי". הנשיא טומי שפרד: "בנינו את הסגל סביבו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.7/ספורט1

וושינגטון וויזארדס הודיעה היום (רביעי) רשמית שהחתימה את כוכב הקבוצה בראדלי ביל על חוזה לחמש שנים החל מ-2022-23. "בראדלי באמת ביסס את עצמו בין עמיתיו ב-NBA כאחד הגדולים בכל הזמנים בהיסטוריה של הקבוצה שלנו, והוא מהמנהיגים שעושים את ההבדל בקהילה במשך 10 השנים שלו איתנו", אמר יו"ר ומנכ"ל המועדון טד ליאונסיס. "הוא נתן דוגמה עקבית לעבודה קשה ומסירות, ואנחנו גאים להראות את המחויבות שלנו לכך ולאפשר לו להמשיך להוביל אותנו על המגרש ומחוצה לו, תוך כדי שהוא מחזק את מורשתו בוושינגטון".

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
הבעת אמון הדדית. ביל/GettyImages, G Fiume

כשהוא עומד לפתוח את עונתו ה-11 בליגה, הכדורסלן הוותיק בילה את כל הקריירה שלו בוושינגטון, מה שהפך אותו לאחד משישה שחקנים פעילים ששיחקו 10 שנים ומעלה באותו מועדון (יחד עם אודוניס האסלם, סטף קארי, דריימונד גרין, קליי תומפסון ודמיאן לילארד). ביל הוא קלע השלשות המצטיין של המועדון בכל הזמנים (1,434) והוא בדרך לעבור את אלווין הייז כקלע המוביל בכל הזמנים של הקבוצה (כרגע הוא שני בכל הזמנים בנקודות עם 14,321 מול ה-15,551 של הייז).

עוד בוואלה!

כבר אפשר להתחיל לראות שיפור: הצצה לאימוני הקליעה של דני אבדיה

לכתבה המלאה

"התברכתי לקרוא לעיר וושינגטון הבית שלי, ולוויזארדס ולאוהדים שלנו כ'המשפחה שלי' במשך 10 השנים האחרונות, וגדלתי כשחקן, מנהיג, בן זוג ואבא לאורך הדרך", אמר ביל. "היום הזה מייצג רגע כל כך מיוחד בחיי. לא יכולתי להיות אסיר תודה יותר על ההזדמנות להמשיך לשתף פעולה עם טד, טומי, ווס וכל הארגון כדי להגשים את החלום שלנו להביא אליפויות ל-DC, ולא פחות חשוב מכך, לעזור לקהילה שלנו להמשיך ולהגיע להישגים מדהימים".

"רמת הכישרון, האופי ומוסר העבודה של בראדלי הופכים אותו לאחד השחקנים והאנשים המדהימים ביותר שזכיתי לעבוד איתם במהלך הקריירה שלי ב-NBA", אמר נשיא ומנכ"ל הוויזארדס טומי שפרד. "בנינו את הסגל שלנו סביבו, ולא יכולנו להתרגש יותר מכך שהוא יתחייב לשמור על המועדון שלנו בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully