וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני כ-68 אלף צופים: 0:1 לאנגליה על אוסטריה בפתיחת יורו הנשים

אליפות אירופה יצאה לדרכה באצטדיון אולד טראפורד במנצ'סטר, בת' מיד (16) המשיכה במומנטום הנהדר והכריעה את ההתמודדות

תקציר: אנגליה - אוסטריה 0:1 (משחק פתיחת יורו 2022 לנשים)/ספורט1

אליפות אירופה בכדורגל לנשים יצאה הערב (רביעי) לדרך באצטדיון אולד טראפורד במנצ'סטר לעיני לא פחות מ-68,871 צופים, שראו את בת' מיד כובשת את השער היחיד במשחק ומעניקה לנבחרת אנגליה ניצחון יקר במשחק הפתיחה על אוסטריה.

האנגליות נחשבות למועמדות מובילות לזכות ביורו 2022 שנערך בממלכה, אבל הן לא זכו לחיים פשוטים מהאוסטריות. למזלן של האנגליות, המשחק הוכרע בשלב דיי מוקדם כאשר בת' מיד - מי אם לא היא - מצאה את הרשת בחלוף 16 דקות משריקת הפתיחה. הכדור הורחק מקו השער, אבל באמצעות הטכנולוגיה ובסיוע צוות ה-VAR שבחן את מהלך הבקעת השער, ניתן האישור המיוחל ואנגליה עלתה ליתרון 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום.

בת' מיד, שחקנית נבחרת אנגליה. FRANCK FIFE, GettyImages
מי אם לא היא. בת' מיד/GettyImages, FRANCK FIFE

מיד בת ה-27, כוכבת ארסנל, הבקיעה את שערה ה-15 ב-14 המשחקים האחרונים עבור נבחרת אנגליה, מאז מונתה לתפקיד המאמנת ההולנדית סרינה ויכמן לפני כ-10 חודשים. ברצף זה היא גם בישלה לא פחות מ-10 שערים.

אם כבר מספרים, אז 68,871 הצופים הערב באולד טראפורד עשו היסטוריה כי יחדיו היו שותפים למשחק עם הכי הרבה צופים אי פעם במסגרת אליפויות אירופה בכדורגל לנשים. המשחק עם הכי הרבה קהל עד כה במסגרת היורו היה בין גרמניה לנורבגיה בגמר בסולנה ב-2013, בו נכחו 41,301 צופים.

אנגליה ואוסטריה נמצאות בבית א' יחד עם נבחרות נורבגיה וצפון אירלנד, שייפגשו מחר באצטדיון סנט מרי בסאות'המפטון (2200, ספורט1). הלביאות בהחלט עשו צעד משמעותי לעבר העפלה לרבע הגמר עם הניצחון במשחק הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully