וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוקלין מצפה לקבל על קווין דוראנט את הטרייד הכי גדול בהיסטוריה"

אחרי הדרישה של הסופרסטאר לעזוב, ווז'נרובסקי דיווח ב-ESPN: תיתכן התפתחות דרמטית בקרוב, אבל אל תתפלאו אם הוא יישאר בברוקלין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.7/ספורט1

עם כל הכבוד לליגת הקיץ, לרוקיז החדשים שמתבלטים (צ'ט הולמגרן) ולעסקאות שנרקמות - את חובבי ה-NBA בימים אלה מעניין בעיקר דבר אחד: מה קורה עם קווין דוראנט? הכוכב הגדול של ברוקלין הוא ללא ספק אחד השחקנים המוכשרים בליגה, וברור שהקבוצה הבאה שבה ישחק תהפוך אוטומטית לאחת המסקרנות בליגה, ואולי גם מועמדת לאליפות.

אחרי הדיווחים שדוראנט הודיע להנהלת ברוקלין שהוא רוצה לעזוב, ועל רקע הספקולציות על המתעניינות והמעבר - פרשן ESPN אדריאן ווז'נרובסקי טוען: "ברוקלין ממשיכה לדבר עם קבוצות ברחבי הליגה. יש הרבה תסריטים, הרבה אפשרויות, עם הרבה קבוצות שרוצות לקבל את דוראנט.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Al Bello, GettyImages
ימים סוערים. שוב/GettyImages, Al Bello

"בעסקת רודי גובר למשל היו מעורבות 5 בחירות דראפט סיבוב ראשון, כך שזה מה שברוקלין תרצה בתמורה - בחירות דראפט, אולסטארים, שחקנים, הם חושבים שהם צריכים לקבל בתמורה עליו את אחד הטריידים הגדולים בתולדות הליגה, כי מעולם לא היה שחקן כמו קווין דוראנט. יש ציפיות שכעת בווגאס ייפגשו ג'נרל מנג'רים פנים מול פנים עם שון מארקס, כדי לקדם את זה יותר".

האם הוא עשוי להישאר? "אין ספק", אומר ווז'נרובסקי, "במיוחד אם זה נמרח, וזה יגיע לאוגוסט ויתחיל המחנה, ברוקלין לא תמהר לחתום על טרייד. אולי גם דוראנט יראה את הדברים אחרת לאורך הזמן, זאת אפשרות. אם אתה דוראנט ובוחן את הקבוצות שרוצות אותו, אחרי שהן יוותרו על הנכסים שלהן בשביל להביא אותו... אולי הם יציעו לו טרייד, והוא יבין שעדיף לו להישאר. ייתכן שהקשר בין דוראנט לנטס יתחדש. כרגע הצדדים לא בונים על זה. אבל יש הרבה תסריטים. הוא עשוי להישאר. אנשים משנים את דעתם. ויש להם סך הכל קבוצה עמוקה בברוקלין. עם דוראנט וקיירי ברמה גבוהה, הם יכולים להאמין שהם יתמודדו מול כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully