וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בכפר בלום: נמרוד לוי חתם לעונה נוספת בהפועל גליל עליון

6.7.2022 / 22:52

אחרי הפיצוץ במגעים עם הפועל חולון, הישראלי המצטיין בליגת העל בעונה החולפת בחר להישאר בקבוצה של ברק פלג: "משמעותי להמשכיות במועדון"

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

אחרי שהיה בדרכו לחתימה בהפועל חולון והמגעים בינו לאלופה הגיעו לפיצוץ, נמרוד לוי חתם הערב (רביעי) לעונה נוספת בהפועל גליל עליון. הפורוורד, שנבחר לישראלי המצטיין בליגת העל בעונה החולפת, הוביל והנהיג את הקבוצה מכפר בלום לעונת בכורה מוצלחת מאוד בליגת העל, לצד זכייה בליגה הבלקנית. "נמרוד הוא דמות חשובה מאוד גם עבור קהילת הגליל העליון שציפתה מאוד להישארותו בקבוצה", נמסר בהודעת המועדון. לוי תרם בעונה האחרונה 12.9 נקודות ו-7.4 ריבאונדים ב-28.9 דקות בממוצע למשחק.

טמיר אברהמס, יו"ר המועדון, התרגש מהחתימה: "אני שמח מאוד שנמרוד נשאר איתנו לעונה נוספת. ההחלטה הגיעה אחרי שיחות אינטנסיביות עם השחקן. יחד עם נמרוד הגענו להבנות שזה הדבר הנכון עבור הצדדים. הוא הקפטן שלנו, הוא שחקן יצירתי ומנהיג אמיתי. ההישארות שלו היא מאוד משמעותית ליצירת המשכיות במועדון. אנחנו מאחלים לנמרוד ולקבוצה הרבה בהצלחה".

שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי. ברני ארדוב
הישראלי המצטיין נשאר בגליל העליון. נמרוד לוי/ברני ארדוב

המנהל המקצועי יונתן אלון מסר בתגובה: "אנחנו מאד שמחים שנמרוד ממשיך איתנו לעונה נוספת. נמרוד בשיאו, והגליל הוציא ממנו את המקסימום. הוא דמות לחיקוי בגליל בקרב השחקנים ובני הנוער ואני בטוח שהוא ימשיך לקחת את המועדון הזה קדימה. יאללה גליל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully