וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון חתם לעונה אחת בהפועל חולון, פיצוץ במגעים עם נמרוד לוי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 19:34

שחקן בני הרצליה הצטרף לאלופה. פורוורד נבחרת ישראל היה כבר קרוב לחתימה, אך המשא ומתן הגיע למבוי סתום בשל סעיפים "מינוריים", כהגדרת גורם המעורה בפרטים

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

שינוי כיוון בהפועל חולון. אף שרוב פרטי החוזה עם נמרוד לוי כבר סוכמו ונסגרו, המשא ומתן איתו ועם נציגיו פוצץ. גורם המעורה במגעים מודה כי ההתרחקות נבעה מוויכוח על סעיפים "מינוריים", כהגדרתו. הסגולים הגיבו במהירות להתפתחות, והחיפוש אחר ישראלי בכיר בעקבות עיבתם של גיא פניני ורפי מנקו הוביל לסיכום עם שון דאוסון שבסופו של דבר הוליד חתימה של הפורוווד לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

דאוסון (28, 1.98) חזר לארץ בעונה החולפת, אחרי שלוש שנים ושתי פציעות קשות בבדאלונה, והעמיד ממוצעים של 9.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק בבני הרצליה. הוא זכה איתה בגביע המדינה והפסיד במדיה לחולון בגמר הפלייאוף, וכעת מתקרב לחתימה בתחנתו השלישית בליגת העל.

שחקן נבחרת ישראל נמרוד לוי. דני מרון
פיצוץ במגעים. נמרוד לוי/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההחתמה של הפועל חולון

עבור דאוסון מדובר בסגירת מעגל משפחתית, משום שאביו ג'ו החל את הקריירה שלו בישראל כששיחק בחולון ב-1988. המאמן גיא גודס כבר הגדיר את דאוסון כ"ישראלי הבכיר" של הקבוצה, והיו"ר איתן לנציאנו הוסיף: "לשחק בהפועל חולון וללבוש את מדי אלופה המדינה זה כבוד וזכות, ולא ברירת מחדל. אני שמח ששחקן מוכשר, שהוכיח כבר שהוא חוזר לאיכויות שהכרנו ממנו בעבר, בחר באפשרות הזאת על פני הצעות אחרות. זאת בהחלט הצהרת כוונות שלנו שנעשה הכל על מנת להעמיד סגל חזק, איכותי ואטרקטיבי שיתמודד גם העונה על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully