וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערבייה הראשונה: ג'אבור עלתה לגמר ווימבלדון, תפגוש את ריבאקינה

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 19:15

הטניסאית הטוניסאית ניצחה 2:6, 6:3, 1:6 את מריה הגרמנייה ותפגוש את ריבאקינה, שגברה 3:6, 3:6 על האלפ בחצי השני

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.7/ספורט1

היום ה-11 של טורניר ווימבלדון נערך מחר (חמישי) עם שני משחקי חצי גמר הנשים: אונס ג'אבור הטוניסאית הבטיחה את מקומה בגמר בשבת אחרי שניצחה את טטיאנה מריה הגרמנייה. סימונה האלפ הרומנייה הודחה על ידי אלנה ריבאקינה הקחזית.

אונס ג'אבור טניסאית טוניסאית. Clive Brunskill, GettyImages
הישג השיא בקריירה. ג'אבור/GettyImages, Clive Brunskill

אונס ג'אבור (3, טוניסיה) - טטיאנה מריה (גרמניה) 2:6, 6:3, 1:6

לראשונה בקריירה שלה, הצליחה הטניסאית הטוניסאית לעלות לגמר גרנד סלאם והפכה כמובן לערבייה הראשונה אי פעם שעושה את זה. ג'אבור, המדורגת הבכירה ביותר בטורניר, הצליחה להתאושש אחרי שהפסידה במערכה השנייה ועשתה היסטוריה אישית וגם לעולם הערבי. טטיאנה מריה הגרמנייה, שסיפקה טורניר חלומי מעל ומעבר לכל הציפיות שלה וממנה, תשאב המון עידוד ותיקח הביתה המחאה שמנה, אבל לצערה לא תתקדם בדירוג העולמי ותישאר אי שם במקום ה-103 בעולם. בתום המשחק, שארך שעה ועוד 43 דקות, השתיים התחבקו ממושכות ליד הרשת והגרמנייה בת ה-34 קיבלה המון אהבה ואהדה מהמגרש המרכזי בווימבלדון כשגם ג'אבור עומדת ומוחאת לה כפיים. הטוניסאית סיימה את המשחק עם 39 ווינרים לעומת 30 שגיאות לא מחויבות כשהיא מוסיפה גם 4 אייסים וזוכה בסך הכול ב-94 נקודות לעומת 78 של מריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלנה ריבאקינה טניסאית קזחית. Ryan Pierse, GettyImages
בדרך לתואר? ריבאקינה/GettyImages, Ryan Pierse

אלנה ריבאקינה (17, קזחסטן) - סימונה האלפ (16, רומניה) 3:6, 3:6

ריבאקינה, שעברה לייצג את קזחסטן ב-2018 למרות שנולדה והיא גרה במוסקבה, הפכה לראשונה אי פעם מקזחסטן שעולה לגמר טורניר גרנד סלאם ולמעשה ההחלטה ההיא מ-2018 יכולה להתברר כזו שסידרה לה אפילו תואר (לצד היכולת הנהדרת שלה כמובן) בטורניר בו טניסאים וטניסאיות רוסים לא הורשו להשתתף בכלל. עד הטורניר הנוכחי ההישג הגדול ביותר של ריבאקינה בגרנד סלאם היה רבע גמר רולאן גארוס בשנה שעברה ועכשיו היא רחוקה משחק אחד מתואר. הקזחית בת ה-23 ניצלה את הגובה שלה (1.84 מ') כדי להפיק משחק אגרסיבי והתקפי עם 4 אייסים ו-17 ווינרים, בעוד האלפ הציגה משחק הגשות רע מאוד, כולל לא פחות מ-9 שגיאות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully