וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הבקשות: נדחתה פתיחת המשחק בין טוטנהאם לרומא

האירוע במוצ"ש ה-30.7 היה אמור להיפתח ב-20:30, נדחה ל-21:00 ובעקבות בקשות שומרי המסורת עבר ל-21:15. מגה ספורט תעניק חסות רשמית למשחק

טוטנהאם ורומא, שישחקו באצטדיון סמי עופר ב-30.7, נענו לבקשה של אלפי אוהדים שומרי מסורת ודתיים לדחות את בעיטת הפתיחה למשחק, שייערך במוצאי שבת, ל-21:15, כדי לאפשר גם לציבור המסורתי להגיע.

מאורו רוזנשיין מנכ"ל חברת MTR7 שמפיקה את ההתמודדות, מציין שבמקור המשחק היה צריך להיות בשעה ,20:30 לאחר בקשה מיוחדת נדחה ל- 21:00 ולאחר בקשה נוספת של אוהדים ישראלים הסכימו ההנהלות לדחייה. הצפי הוא לאצטדיון מלא ב-30 אלף צופים.

שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג עם יונג מין סון. Shaun Botterill, GettyImages
אמרו קיין לדחייה/GettyImages, Shaun Botterill

רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS, תעניק את חסות רשמית למשחק. החסות, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, כוללת נראות, מיתוג וחשיפה נרחבת למגה ספורט במשחק עצמו, פעילות תוכן ייחודית אשר תהיה משודרת גם בטלוויזיה לכל העולם וקמפיין המקדם פעילות שיווקית בחנויות הרשת. הפעילות מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת MTR7 שמפיקה את ההתמודדות.

לקראת המשחק המבוקש תתקיים ברשת מגה ספורט, הפרוסה בכל רחבי הארץ עם מעל 80 סניפים, פעילות שיווקית תחת השם "יציע האלופים של מגה ספורט". בין התאריכים 7-25.7 כל מי שיגיע לחנויות הרשת - חברי מועדון ומצטרפים חדשים, שיקנו בכל סכום שהוא, יוכלו לזכות ב- 10 כרטיסים זוגיים למיקום הכי שווה באצטדיון בשווי של כ- 2,600 שקל לזוג. מדובר ביציע עיתונאים מסוג כסף - פרימיום, הממוקם קרוב מאוד ליציאה ולכניסה של השחקנים. בנוסף לכך, בין עשרת הזוכים, שיגיעו ויהיו נוכחים במשחק עצמו, תוגרל טיסה זוגית לאירופה. במהלך הפסקת המשחק נציג מגה ספורט ירד למגרש ויזמין את הזוכה להגיע לקבל את הפרס בשידור חי בפני כל מדינת ישראל.

חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "מגה ספורט מקבוצת MGS, הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, מתרגשת וגאה לקחת חלק ולהעניק חסות רשמית לאחד מאירועי הספורט החשובים שמתארח בישראל. אנו שמחים להעניק לקהל לקוחותינו, חובבי הספורט, הזדמנות לצפות במשחק כדורגל בינלאומי מיציע פרימיום מיוחד וליהנות מחוויית ספורט של פעם בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully