וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד זועמת על רונאלדו: "עיתוי אומלל". אתלטיקו תסכים לקבל אותו?

הפורטוגלי "הפך את קדם העונה של יונייטד לכאוס" למרות שידע מזמן על כוונתו לעזוב. צ'לסי תכריע אם לצרפו, הקולצ'ונרוס בהמתנה

תקציר: פורטוגל - צ'כיה 0:2/ספורט1

סאגת הקיץ של כריסטיאנו רונאלדו נמשכת, ובמנצ'סטר יונייטד מאבדים סבלנות. הכוכב הפורטוגלי נעדר מהאימונים של הקבוצה בימים האחרונים "מסיבות אישיות ומשפחתיות", אבל לכולם ברור שמדובר למעשה באיתות על כוונתו לעזוב את המועדון ולמצוא קבוצה אחרת, עם דגש על קבוצה שתשתתף בליגת האלופות.

יונייטד מודעת למה שמתרחש מתחת לפני השטח ולעובדה שסוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, מציע אותו לשלל קבוצות. במועדון מעט מופתעים מההתנהלות של הפורטוגלי, במיוחד לאור העובדה שכל הנתונים היו ידועים לו לפני חודשים.

"העיתוי שרונאלדו הבהיר שברצונו לעזוב היה אומלל מאוד. זה טיימינג נוראי מבחינת יונייטד, כי זה הופך את קדם העונה לכאוס", אמר מקורב למועדון ל"אתלטיק". "רונאלדו ידע כבר באפריל שיונייטד לא תהיה בליגת האלופות, אבל חיכה עד לחודש יולי כדי להבהיר למועדון שהוא לא רוצה להישאר. זה מרתיח".

כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ייגמר בפיצוץ? רונאלדו/רויטרס

בקבוצה מבינים שלמרות ההצהרות הפומביות על כך שרונאלדו לא נמצא על המדף ולא מועמד למכירה, הם יצטרכו להתיישר לפי בקשותיו לאור מעמדו וכוחו. יחד עם זאת, עדיין לא ברור לאן רונאלדו יעבור, ומי מהקבוצות הבכירות מעוניינת בו.

צ'לסי עדיין בוחנת את האפשרות להחתים אותו, אבל למרות הנכונות של הבעלים החדש טד בוהלי להשלים את המהלך, תומאס טוכל עדיין לא נתן אור ירוק למהלך. "טוכל ידוע בתור אחד שלא אוהב להתמודד עם כוכבים. ספק אם ירצה את רונאלדו", כתבו הבוקר (רביעי) ב"דיילי מייל".

אמש דווח כי מנדש הציע את רונאלדו גם לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס שוקלים בחיוב את המהלך, שעשוי להיות מפתיע ופיקנטי לאור ההיסטוריה של הפורטוגלי במדי היריבה המושבעת ריאל מדריד. באיירן מינכן, עוד קבוצה שמנדש פנה אליה, לא מעוניינת. לפי ה"בילד", "באיירן מבינה שהשכר האסטרונומי של רונאלדו ישבור לחלוטין את היררכיית השכר בקבוצה, ויודעת שהוא כלל לא מתאים לשיטת הלחץ הגבוה של יוליאן נאגלסמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully