וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי בית"ר מנסה לגייס את ה"אמריקאים". ניר ברקת יסייע?

6.7.2022 / 8:00

בקבוצה לא עובדים לפי הדדליין של הבקרה ומשוכנעים שלמרות האיומים, יוכלו להעביר תקציב עד תחילת אוגוסט. הבעיה: הפתרונות שהמועדון מנסה לקדם במקביל לא צוברים תאוצה - ויש בעיקר אשם אחד

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המכתב ששלחה אתמול (שלישי) בקרת התקציבים לבית"ר ירושלים אמנם מציב לקבוצה דדליין למעבר בבקרה, אבל המצב מורכב יותר. אם בית"ר לא תראה על שינוי במספרים עד יום ראשון, יישלח אליה מכתב בו היא תתבשר כי היא יורדת ליגה אלא אם תציג נתונים אחרים בשבעת הימים הבאים. אבל עם כל הכבוד לבקרת התקציבים, מי שיוצר ג'ונגל לא יכול לדרוש שיתקיימו בו חוקים ותקנות. מי שהעביר בשנים האחרונות קבוצות באוגוסט, לא יכול לדרוש מקבוצה לעבור בתחילת יולי.

כל בית דין או בית משפט אליו בית"ר תעתור יאפשר לה בסופו של דבר זמן להתארגן גם עד לתחילת אוגוסט. אם בסוף התהליך הזה בית"ר תרד ליגה, סיגלית סייג תצטרך לספק הרבה מאוד תשובות איך סיטואציה שקבוצה נקלעה אליה כבר באוקטובר 21 מגיעה לפתרון כל כך רע באוגוסט 22.

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, ליד חבר הכנסת ניר ברקת. דני מרון
כולם מתרחקים מהמועדון. ניר ברקת עם משה חוגג/דני מרון

זה עדיין לא מספיק, בטח כל עוד לא נחתם הסכם עם מכבי חיפה בנוגע להעברת אביאל זרגרי תמורת החוב על ירדן שועה. על אף הניסיונות של הצוות המקצועי להשאיר את אוראל דגני, במועדון עשויים ללחוץ על הבלם לקבל את אחת ההצעות שיש לו ולעזוב, אבל לפני כן המועדון ינסה למצות את הפתרונות האחרים. הפועל חיפה מציעה לדגני חוזה לשנתיים, אך הוא ממתין להצעה אטרקטיבית יותר. גם שחרור של מקס גרצ'קין שעורר עניין בקבוצות אחרות הוא בגדר אופציה, וכך גם מכירה של ירדן שועה בסכום נמוך (אבל בינתיים ההצעות היחידות הן להשאלה שלו).

ועדיין, חסר כסף. לחוגג הייתה תקוה שהעמותה תגייס כמה מיליונים שיעזרו לו, אך התבדה. יותר מזה, העמותה גם פנתה לאנשי העסקים האמריקאים אילן צדקה וג'וש ג'ייקובי שהתעניינו בזמנו ברכישת הקבוצה, והציעו להם לרכוש את המועדון יחד איתם - אך גם במקרה הזה לא מדובר בבעלי ממון שיכולים "להחזיק" את בית"ר. הם בנו יותר על שינוי רמת ההכנסות של בית"ר דרך התגייסות של הקהל. הפתרון האמריקאי היה רע גם אז וגם היום עבור בית"ר, משום שהיא יכולה להגיע לידיים של אנשים שלא יכולים להחזיק אותה בצמרת לאורך שנים. זה היה יכול להביא את בית"ר לסוג של גסיסה איטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
אם לא יהיה פתרון, הוא עשוי להיות אחד הקורבנות. דגני/דני מרון

גם ניר ברקת הוכנס לסוד העניינים וניסה להבין איך יוכל לסייע - גם בקשרים וגם בתרומות - אבל נראה שגם הוא הבין שהאנטגוניזם של אוהדי בית"ר פשוט גדול מדי כרגע. כל עוד משה חוגג לא משחרר את הקבוצה מידיו, לא תהיה התגייסות של הקהל והקבוצה תדעך, ולכן בשלב הזה ברקת לקח צעד אחורה. הבעיה הכי גדולה בכל הסיטואציה היא שכל מי שניסה לקבל פרטים בנוגע לרכישת בית"ר בחודשיים האחרונים וביקש מסמך משפטי שמוכיח שחוגג ימכור את הקבוצה תמורת 8-10 מיליון שקל, לא קיבל זאת. אנשים שמעורים בפרטים חוששים שלחוגג יש אינטרס להמשיך להחזיק את הקבוצה ומתייחסים לכל מהלך שלו כאל ניסיון למשוך זמן.

חוגג אולי יכול לעשות את זה, אבל אם זה יקרה, עבור ההתאחדות לכדורגל וה"מותג" צפויה עונה הזויה עם קבוצה תחת חרם אוהדים, אוהדים שמגיעים למשחקי חוץ כדי לגרום נזקים לבעלים ותרחישי קיצון של פיצוץ משחקים. סביר להניח שבאווירה כזאת, הקבוצה לא תהיה לא תחרותית ויהיו לכך השלכות לגבי האפשרות שבית"ר תהפוך כבר העונה לחדלת פרעון ותלך לפירוק. איך שלא מסובבים את זה, מבינים שאם חוגג לא ישחרר את בית"ר, אנחנו בדרך לעונה עצובה והזויה עבור בית"ר בפרט, ועבור הכדורגל הישראלי בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully