וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה העניקה לבית"ר ירושלים ארכה בהגשת התקציב, אך ממשיכה לאיים

5.7.2022 / 15:27

הדד ליין הראשוני עבר, בית"ר תידרש עד ה-10 ביולי להציג התקדמות משמעותית בדרך לפתרון ואם לא תעשה זאת היא עשויה לרדת: "יו"ר הבקרה מבהירה כי לא תתאפשר חריגה ממועד זה במידה שלא יהיה שינוי דרמטי בנתונים שהוצגו בפניה עד כה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

בקרת התקציבים אישרה לבית"ר ירושלים ארכה עד לתחילת השבוע הבא, על מנת להעביר תקציב ולשחק בליגת העל בעונה הקרובה.

נכון להבוקר (שלישי), לבית"ר עדיין חסרים 5-4 מיליון שקל בתכנית העבודה, אך במועדון עובדים על מספר מתווים לפתור את הפלונטר כדי לעבור. למעשה, עד יום ראשון בבקרה ירצו לראות התקדמות משמעותית בדרך לפתרון אחרת יודיעו לבית"ר כי היא יורדת ללאומית, אך גם במקרה כזה, בית"ר תערער על ההחלטה לבית הדין העליון, ואם צריך, גם לבית משפט.

לאחר שעמותת האוהדים נכשלה בגיוס הכספים, בבית"ר מקווים כי מספר אנשי עסקים אמריקאים אותם ניסתה העמותה לגייס יסייעו כלכלית ויקבלו אופציה למצוא מתווה לרכישה בעתיד.

שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה. קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה/קובי אליהו

יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג, הודיעה היום לבית"ר ירושלים שתאפשר הגשת תקציב ריאלי עבור עונת 2022/2023 עד ליום ראשון ה-10 ביולי בשעה 11:00. יש לציין שהמטרה של בית"ר כרגע היא לעבור בבקרה, אלא להוכיח שינוי משמעותי בנתונים. אם לא, בית"ר תקבל ארכה נוספת של שבוע. כך או כך, ייקח שבועות ארוכים עד שההתאחדות תוכל להחליט על ירידת ליגה של בית"ר, גם אם תתקשה לעמוד בתקציבים.

במכתבה למועדון מציינת סייג כי "הבקרה פנתה לקבוצה כבר בתאריך ה-19 במאי 2022, מוקדם ביחס לקבוצות האחרות זאת לנוכח המצב הברור והידוע לה, במטרה לבחון את היערכות הקבוצה לעונה 22/23. סייג מדגישה כי לאורך כל התקופה נערכו שיחות עם בעלי התפקידים הרלוונטיים, הועברו נתונים שדרשה הבקרה וניכר כי נעשה מאמץ גדול וכן להגיע לפתרונות מעשיים עבור הקבוצה על מנת שזאת תוכל לעמוד בדרישות הבקרה. הפתרונות שהעלו ראשי המועדון הוצגו בשקיפות מלאה בפני הבקרה והוכיחו כי הקבוצה פועלת בכמה מישורים לטובת הנושא, לרבות הקטנת חובות הקבוצה, צמצום ניכר של הגירעון וניסיון להציג תקציב ריאלי.

"עם זאת, מפאת לוחות הזמנים לפתיחת העונה המוכתבים על ידי התקנון לבקרה תקציבית ולנוכח השיחה האחרונה עם ראשי המועדון בה הוצגו פתרונות אפשריים נוספים, ניאותה הבקרה לאפשר השלמת המסמכים שנותרו, לרבות תקציב ריאלי ומעודכן, עד ליום ראשון ה-10 ביולי בשעה 11:00 בבוקר. במכתבה מבהירה יו"ר הבקרה כי לא תתאפשר חריגה ממועד זה במידה שלא יהיה שינוי דרמטי בנתונים שהוצגו בפניה עד כה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האזינו: אופיר סער על מצבה של בית"ר ירושלים

עוד בבית"ר

עסקת אביאל זרגרי תמורת החוב על ירדן שועה עדיין לא נחתמה מכיוון שגם במכבי חיפה רוצים לראות כיצד בית"ר תתקיים בעונה הקרובה, ואולי גם לסייע במושאלים.

הקבוצה תחל לקיים משחקי אימון בשבוע הבא, כאשר יוסי אבוקסיס לחוץ לצרף שני שחקנים משמעותיים לחלק הקדמי, וגם בלם כאשר הסיכויים שאוראל דגני יישאר נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully