וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור זהבי חזר לבית"ר ירושלים: חתם לעונה אחת עם אופציה

4.7.2022 / 16:35

הבלם שב אחרי שנה בבני יהודה וקיבל את המספר 5: "כיף וטוב לי לחזור הביתה ולתת הכל בשביל הסמל". בבירה ממשיכים לחפש פתרונות כלכליים להעברת תקציב שינוע סביב 17 מיליון שקל: "כל מי שאכפת לו מהכדורגל הישראלי רוצה שבית"ר תישאר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

כשברקע הניסיונות לייצב המצב הכלכלי על מנת שיתאפשר להעמיד קבוצת ראויה בעונה הקרובה, בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על חיזוק לסגל של יוסי אבוקסיס: הבלם אור זהבי שב למועדון אחרי שנה בבני יהודה, לאחר שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת באמצעות סוכנו טל בן חיים.

זהבי בן ה-26, שקיבל את החולצה מספר 5, אמר לאחר החתימה: "כיף וטוב לי לחזור הביתה אל המקום שאני אוהב, ולתת הכל בשביל המועדון והסמל. אני רוצה להודות למאמן יוסי אבוקסיס על האמון ובטוח שאחזיר על המגרש". הקדנציה הקודמת של הבלם במדים הצהובים-שחורים נמשכה בין 2018 ל-2021 והוא ערך בה 69 הופעות.

אור זהבי עם סוכנו טל בן חיים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קדנציה שנייה. זהבי ובן חיים במעמד החתימה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על פי תכנית העבודה שלה, בית"ר ירושלים תדאג העונה בעיקר לחובות לשחקנים שנדחו מהעונה שעברה, פסיקות פיפ"א ודרישות הכרחיות לתשלום בעונה זאת, כאשר במקביל חובות לסוכני שחקנים, ספקים וגורמים נוספים יידחו או ייפרסו על פני מספר שנים. ההסכם עם העמותה בוטל, אך חבריה עדיין מנסים לגייס כסף.

בבית"ר אמרו הבוקר: "אנחנו עושים מאמצים גדולים כל הזמן ולא מתעסקים בספקולציות. כל מי שאיכפת לו מהכדורגל הישראלי רוצה שבית"ר תישאר. נמצא את הפתרונות, זה רק עניין של זמן".

למרות שההתאחדות ובקרת התקציבים מנסים לסייע לבית"ר, המועדון עדיין לא הצליח לבצע את כל הפעולות הנדרשות ועשוי לקבל בקרוב מכתב התראה של שבוע ימים, שלאחריו אם לא תעבור הקבוצה היא תרד ליגה. בבית"ר לא מתרגשים מהענין ומבחינתם הדד ליין של המועדון זהה לדד ליין של כל מועדון אחר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בבירה אופטימיים/קובי אליהו

בנוגע לעמותת האוהדים שעדיין מנסה לגייס אנשי עסקים, מבחינת בית"ר ההסכם בוטל ברגע שלא עמדו ביעדים הפיננסיים. אם העמותה תחזור בעתיד עם כסף, מדובר יהיה בהסכם חדש, מה גם שדרישת המשטרה כי יונגר לא יוכל לתעדף בעלי חוב על 9 מתוך 12 מיליון, רוקנה את ההסכם מתוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully