וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מאמינים: עאבד בדרך לעונת קאמבק. אייל עבאדי צפוי לחתום

העולה החדשה עם רשמים ראשונים אחרי ה-2:2 עם מכבי חיפה. עבאדי הרשים את הצוות המקצועי, גם הזרים החדשים הותירו רושם חיובי

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

במכבי בני ריינה הביעו שביעות רצון מה-2:2 שהשיגו אמש (שלישי) במשחק אימון נגד האלופה מכבי חיפה. זה היה משחק האימון הראשון של ריינה ולאנשי המועדון הייתה אפשרות להתרשם ממספר שחקני רכש, בעיקר מהזרים החדשים שצורפו בפגרה.

הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר נראה טוב וקיבל מחמאות, כאשר גם אייזק נורטי, פדרו נונו והבלם סמביניה נטלו חלק במשחק ונראו לא רע בכלל. החלוץ בנסון שילונגו שנחת בישראל רק השבוע, צפוי לקבל דקות במשחקי המבחן הבאים. אחמד עאבד שפתח בהרכב לצידו של שלומי אזולאי ואף כבש את השער הראשון, קיבל מחמאות רבות בסיום ובריינה מאמינים שזאת יכולה להיות עונת הקאמבק שלו. גם הקשר ההתקפי אייל עבאדי שהגיע ממכבי נתניה הרשים מאוד את אנשי הצוות המקצועי, וצפוי לחתום כעת בקבוצה.

אחמד עאבד שחקן מכבי בני ריינה מול שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
זאת תהיה העונה שלו? אחמד עאבד/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

"בסך הכל אני מרוצה מהעבודה של השחקנים", אמר מאמן הקבוצה אדהם האדיה בסיום המשחק. "אנחנו עדיין לא מושלמים, מכל הבחינות. גם חסרים לנו שחקנים, גם זה היה משחק אימון ראשון, והשחקנים בקושי יכולים לשחק 45 דקות, אבל עשו את זה עם מאמץ גדול. רואים שיש בסיס טוב בקבוצה ומוקדם כאמור לסכם. בסך הכל אני מרוצה מהמשחק, מהרצון של השחקנים ומהעבודה שהם עשו. אנחנו בסך הכל בתחילת הדרך, הסגל עדיין חדש וצריך להתחבר", הוסיף המאמן.

בריינה ממשיכים בחיפושים אחר בלם ישראלי וחלוץ, כאשר השמות שהוזכרו הם בלם מכבי חיפה אורי דהן שלא צפוי להישאר, וכן החלוץ אוסמה חלאיילה שקיבל אישור עזיבה ממכבי תל אביב, ועשוי להצטרף בהשאלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully