וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמיירה האידיאלית: 23 נקודות ו-6 חסימות לצ'ט הולמגרן בבכורה בת'אנדר

הבחירה 2 בדראפט הוסיף גם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וחסם פעמיים את טאקו פול ב-77:98 על יוטה בליגת הקיץ. קיגן מארי ממשיך להרשים בסקרמנטו

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

צ'ט הולמגרן נחשב במשך שלבים ארוכים בשנה החולפת לפייבוריט המובהק להיבחר ראשון בדראפט האחרון. בסופו של דבר הוא נבחר שני, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא כבר התחיל להראות מדוע הוא נחשב לרוקי עם הפוטנציאל הגבוה ביותר.

בהופעת הבכורה שלו במדי אוקלהומה סיטי בליגת הקיץ בקליפורניה, הולמגרן רשם 23 דקות פנטסטיות, בהן הפגין דומיננטיות יוצאת דופן בשני צידי המגרש. הוא קלע 23 נקודות (7 מ-9 מהשדה, 4 מ-6 מהשלוש), הוסיף 7 ריבאונדים, חילק 4 אסיסטים וקינח ב-6 חסימות - שתיים מהן על טאקו פול הענק (2.29 מטר), השחקן הגבוה ב-NBA.

בזכותו ניצחו הת'אנדר 77:98 את יוטה במשחקם הראשון בליגת הקיץ, ואמנם הפרשנים האמריקאים נזהרים מאוד מהסקת מסקנות מוקדמת על סמך המשחקים הללו, אבל גם הם התקשו לעצור את ההתלהבות מהיכולות המגוונות שהולמגרן הראה, עם איכויות של שחקן חוץ בהתקפה ודומיננטיות של רודי גובר בהגנה.

צ'ט הולמגרן, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול ויק לואו, יוטה ג'אז. Alex Goodlett, GettyImages
ספתח מרשים. הולמגרן/GettyImages, Alex Goodlett

מסתבר שההצגה של הולמגרן הייתה חסרת תקדים

כישרון מבטיח נוסף שבלט הלילה הוא קיגן מארי, הבחירה הרביעית בדראפט. הפורוורד החדש של סקרמנטו הוביל אותה לניצחון 75:97 על הלייקרס, עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות. בסך הכל הוא רושם עד כה בליגת הקיץ ממוצעים של 19.7 נקודות ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully