וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סטרלינג סיכם בצ'לסי, האלר חתם בדורטמונד

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 22:42

הקיצוני של מנצ'סטר סיטי מתקרב לבבלוז, חלוץ נבחרת חוף השנהב הצטרף לצהובים-שחורים עד 2026, ויטסל עובר לאתלטיקו מדריד. מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה גדולה עבור אנטוני, דה ליכט סיכם בבאיירן מינכן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

העברות

* המחליף של ארלינג הולאנד: בורוסיה דורטמונד הכריזה על החתמתו של סבסטיאן האלר לארבע שנים. חלוץ נבחרת חוף השנהב ילבש את החולצה מספר 9, כשלפי הדיווחים הצהובים-שחורים שילמו כ-31 מיליון יורו תמורתו.

* אקסל ויטסל, שעזב את בורוסיה דורטמונד לאחר שהסתיים חוזהו, חתם לעונה אחת באתלטיקו מדריד.

* השוער לוקאש פביאנסקי חתם על חוזה בווסטהאם, עד 2023 עם אופציה לעונה אחת נוספת. זו תהיה העונה החמישית של הפולני בין הקורות של הפטישים.

* לא פורש: הקשר האגדי חואקין סאנצ'ס שיהיה בן 41 בעוד שבועיים, וזכה בעונה החולפת בגביע המלך עם ריאל בטיס, האריך חוזה לעונה נוספת במועדון בו שיחק רוב הקריירה.

* טיילר אדאמס עבר בהצלחה את הבדיקות רפואיות וחתם בלידס יונייטד, שם הוא יתאחד עם מאמנו לשעבר בר.ב. לייפציג, ג'סי מארש. הקבוצה האנגלית תשלם 20 מיליון ליש"ט תמורת האמריקאי.

* הקשר בן ה-18 רומאו לאביה נמכר ממנצ'סטר סיטי לסאות'המפטון תמורת כ-12 מיליון ליש"ט. לאלופת אנגליה תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* הבלם מוסא ניאקטה עבר ממיינץ בנוטינגהאם פורסט, שם חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, אחרי שהעולה לפרמיירליג שילמה עליו 10 מיליון ליש"ט ותוסיף עד 5 מיליון בבונוסים בהתאם להסכם.

שמועות

* ראחים סטרלינג סיכם את תנאיו בצ'לסי. לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", העסקה קרובה לסיכום והמועדונים צפויים לסגור את פרטי העסקה תוך 24 שעות כשנראה כי ישולמו עבורו 45 מיליון ליש"ט. סטרלינג כבר שוחח עם המאמן תומאס טוכל הוא יהיה המשתכר הבכיר בצ'לסי, ירוויח מעל 300 אלף ליש"ט בשבוע.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה 61 מיליון יורו עבור אנטוני, הברזילאי בן ה-22 של אייאקס שסומן על ידי אריק טן האח כמחליף לכריסטיאנו רונאלדו שביקש לעזוב. עם זאת, אלופת הולנד דורשת 20 מיליון יורו יותר ממה שהציעו השדים האדומים.

* ב"סקיי" גרמניה טוענים כי מתייס דה ליכט סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן. עם זאת, הבווארים עדיין צריכים להגיע להבנות עם יובנטוס, שטרם הסכימה להפחית בדרישתה עבור הבלם, העומדת על 80 מיליון יורו.

* פבריציו רומאנו מדווח כי אנחל די מריה אמור להגיע השבוע לאיטליה כדי לחתום לשנה במדי יובנטוס, לאחר שהמעבר של הארגנטינאי שעזב את פ.ס.ז' לגברת הזקנה היה ידוע כבר זמן מה. על פי הדיווח "המסמכים כבר מוכנים לחתימה". בנוסף, גם פול פוגבה אמור להשלים את המעבר ממנצ'סטר יונייטד בחזרה ליובנטוס ויגיע לטורינו ביום שבת לצורך כך.

* ב'מונדו דפורטיבו' מדווחים כי בברצלונה משוכנעים שהעונה הקרובה תהיה האחרונה של סרחיו בוסקטס בקבוצה. לקשר חוזה עד תום העונה הבאה, ולמרות שלא הודיע כלום, בקאמפ נואו בטוחים כי הוא מעוניין לעבור ל-MLS, שם יש לו מספר הצעות .

* סטיבן ברחוויין, חלוצה של טוטנהאם, אמור להשלים היום את מעברו לאייאקס, שתשבור את שיא ההעברות שלה ותשלם תמורתו כ-32.5 מיליון יורו. לפי הדיווחים, ההולנדי כבר חתם על חוזה לחמש שנים ורק ההודעה הרשמית חסרה.

* נציגיו של דריס מרטנס נחתו בצרפת כדי לסגור את תנאי מעברו של החלוץ הבלגי למארסיי, כך פורסם ב"פוט מרקאטו". בעוד מרטנס מעוניין בחוזה לשנתיים, הצרפתים מוכנים בשלב זה רק להסכם של עונה אחת עם אופציה לשנה נוספת.

* אנדראס פריירה יגיע מחר ללונדון כדי לעבור בדיקות ולחתום בפולהאם עד 2026, כך דיווח פבריציו רומאנו. מנצ'סטר יונייטד תקבל 10 מיליון ליש"ט עבור הקשר הבריזילאי, שהושאל לפלמנגו בעונה האחרונה.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג ניצחון של מילאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
ימשיך במילאן, למרות הפציעות. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Giuseppe Bellini

* על רקע רצונו לעבור לאנגליה, שם מנצ'סטר יונייטד וארסנל נאבקות על שירותיו, הבלם הארגנטינאי ליסנדרו מרטינס לא התייצב לפתיחת האימונים של אייאקס.

* סאות'המפטון במו"מ עם ג'ו אריבו חלוצה של גלאזגו ריינג'רס. הסקוטים דורשים 10 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

* פבריציו רומאנו מדווח: למרות שזלאטן איברהימוביץ' סובל מפציעה בברך שתשבית אותו לחצי שנה לפחות, החלוץ השבדי האגדי סיכם עם מילאן על חוזה לעונה נוספת, בשכר מופחת כמובן.

* ג'סי לינגארד יטוס לארצות הברית כדי לבחון הצעות מקבוצות MLS, כך על פי "ESPN".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully