וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אנחנו צריכים לשמור על חלק מהשחקנים בשלב הזה"

5.7.2022 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב סיכם את מחנה האימון בהולנד לאחר ה-0:3 על לוקומוטיבה זאגרב: "אנחנו צריכים להשתפר בכל האספקטים"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה הערב (שלישי) את מחנה האימון בהולנד עם ניצחון יחיד שהושג ביום האחרון של המחנה - 0:3 על לוקומוטיבה זאגרב. ג'ורג'ה יובאנוביץ' פתח (6), אנריק סבוריט (68) וסטיפה פריצה (86) חתמו והקבוצה של ולאדן איביץ' תחזור ארצה עם טעם טוב בפה. בשני המשחקים הקודמים במחנה רשמו הצהובים הפסד 2:1 מול ווסטרלו הבלגית ולפני כן לאלמניה אאכן ההולנדית.

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הנסיעה והביט קדימה להמשך הדרך: "בכל פעם כשאתה מתחיל את תקופת טרום העונה צריך קודם כל להבין את איכות השחקנים, להבין מה השיטה הטובה ביותר לקבוצה ולעבוד עליה. צריך כמובן לעבוד גם על הכושר הגופני. אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר שלנו והשחקנים עובדים קשה. התחלנו כחודש לפני המשחק האירופי הראשון שלנו ואנחנו צריכים לשמור על חלק מהשחקנים בשלב הזה של העונה. כל הדברים האלה נמצאים בראש שלנו כדי להכין אותם למשחקים הראשונים".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר". שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הסרבי התייחס גם להיכרות שלו עם המועדון מהקדנציה הקודמת: "זה טוב למאמן אם הוא מכיר את האופי של הקבוצה, שחקנים בקבוצה, מבנה המועדון והמטרות אבל ברור שאני לא חושב על העבר אלא על עכשיו, על מחר ועל העתיד. יש לנו הרבה עבודה, אנחנו צריכים להשתפר בכל האספקטים של המשחק. מחר יש לנו אימון אחרון פה, לאחר מכן אנחנו צריכים לחזור ולהכין את עצמנו למשחק הרשמי הראשון נגד נתניה. יהיה לנו זמן להתכונן לזה ולאחר מכן מחכה לנו אירופה. יש הרבה דברים לעשות עד שני משחקים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully