וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פתחה את מחנה האימונים בהונגריה עם 1:2 על לינקולן

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 22:20

יובל אשכנזי ורותם קלר כבשו את השערים מול הקבוצה מהליגה השלישית באנגליה. בני לם: "אני מאוד מרוצה, יש פה שחקנים ברמה גבוהה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

מכבי נתניה ערכה הערב (שלישי) משחק ראשון במסגרת מחנה האימונים בהונגריה וניצחה 1:2 את לינקולן סיטי מהליגה השלישית באנגליה. יובל אשכנזי כבש את הראשון בדקה ה-32 אחרי הדיפה לא טובה של השוער ובדקה ה-63 בעיטה מרחוק של המגן המחליף רותם קלר פגעה ברגל של שחקן יריב ועשתה דרכה אל הרשת.

הרכב מכבי נתניה: איתמר ניצן, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, יובל שדה, נפתלי בלאי, יובל אשכנזי, פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ', לירן רוטמן.

הרכב המחצית השנייה: רז כרמי, שי קונסטנטין, עידו וייר, מתן לוי, רותם קלר, עדן קארצב, אביב אברהם, בוריס אנו, אמיר ברקוביץ, גיל יצחק, אריך ברקו.

יובל אשכנזי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבש במחצית הראשונה. יובל אשכנזי/ברני ארדוב

המאמן בני לם אמר לאחר המשחק: "זה משחק שני שלנו אחרי שבוע וחצי של אימונים, סך הכול אני מאוד מרוצה מהקבוצה. השתדלנו שכולם ישחקו היום 45 דקות ונצטרך להגביר את הקצב במשחק הבא. זה היה משחק הכנה טוב לקראת מכבי תל אביב והקבוצה הטורקית. יש פה חבורה של שחקנים ברמה גבוהה, מקצוענים עם אישיות טובה".


ביום חמישי תשחק מכבי נתניה נגד מ.ט.ק בודפשט וביום שבת תפגוש את ושאש שעלתה לליגה הבכירה בהונגריה. הקבוצה תשוב מהמחנה ב-13 ביולי ולמחרת תתארח אצל מכבי תל אביב למפגש האירופיות שממנו עולים לחצי גמר גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully