וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עמותת האוהדים: "לתחושתי, בסוף בית"ר ירושלים תשחק בליגת העל"

בעמותה שאמורה להשיג רוכש לקבוצה מהבירה מודאגים כי "אם הבקרה תחליט לעשות שרירים זה יכול להיגמר פחות מוצלח". עו"ד העמותה יפתח בן עזרא התארח ב-103FM והתייחס סאגת מכירת הקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

עסקת המכירה של בית"ר ירושלים נראית תקועה ורגע האמת שיכריע את גורל המועדון נראה מתקרב. הבקרה התקציבית דורשת מהקבוצה לספק בהקדם מסמכים שיעידו כי יש ביכולתה להעביר לספק בטוחות. צוות חברי התוכנית שוחחו ב־103fm עם עו"ד יפתח אבן עזרא, המייצג את עמותת אוהדי הקבוצה, אשר הסביר מהן האפשרויות העומדות בפני הבעלים משה חוגג, עמותת אוהדי הקבוצה והמועדון בכלל.

אבן עזרא התייחס בשיחה לעתיד המועדון"זה מאוד תלוי בגישה של הבקרה כלפי בית"ר. אם היא תחליט לעשות שרירים זה יכול להיגמר פחות מוצלח. בסופו של יום, תחושה שלי, לא משנה מה יהיה בית"ר תשחק בליגת העל. כבר היום, מופקד בבקרה שטר הון. יש הלוואה של הקבוצה בבקרה שהיא לא ניתנת לפירעון, ניתן שטר כנגדה שאומר שלא ניתן לפרוע את ההלוואה הזו אלא אישור בקרת התקציבים ולכן זו הלוואה שהיא לא באמת הלוואה. לכן לא מתייחסים אליה בתור הלוואה. ברגע שיש שטר עומד בתוקפו זו הלוואה שלא מתייחסים אליה".

עוד אמר: "למיטב ידיעתי אין חובות אישיים למשה חוגג בבית"ר ירושלים, ואני אומר את זה בזהירות. שטר ההון עומד בתוקף כל עוד לא נאמר אחרת על ידי הבקרה, את החוב הזה לא ניתן לפרוע ללא קבלת אישור. יש קבוצה אחת למיטב זכרוני בהיסטוריה שירדה ליגה בגלל שלא הצליחה להעמיד תקציב".

על התנהלות בקרת התקציבים: "הבקרה במסגרת הסמכויות שיש לה פועלת יותר מבסדר, היא יכולה להיות יותר קשה פחות קשה, היא עובדת בתנאים שיש לה ועושה עבודה לא רעה בכלל. למנוע פירוקים היא לא תמנע, למנוע מצבים כאלו היא לא תמנע ואין מה לעשות", הדגיש, וסיכם: "דברים כאלו קרו בעבר ויקרו בעתיד. אפשר לנסות לצמצם אותם וזה מה שהבקרה עושה בכוחות יחסית מוגבלים. הבקרה הייתה בעבר יותר קשה עם הדברים האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully