וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שופרסל תעניק חסות לחמישה ספורטאים אולימפיים

לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז 2024, תעניק הקבוצה חסות לתמנע נלסון לוי (ג'ודו), נמרוד קריביצקי (טקוואנדו), דריה אטמנוב (התעמלות אומנותית), בלסנינג אפריפה (אתלטיקה) ואנטסטסיה גורבנקו (שחייה)

בהמשך לתמיכה במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, שופרסל תעניק חסות למשלחת גם במשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז 2024. במסגרת ההסכם, שופרסל תעניק חסות לוועד האולימפי בישראל על מנת לסייע למשלחות הישראליות וללוות את הספורטאיות והספורטאים להישגים.

בנוסף לכך, שופרסל הכריזה היום (שלישי) על חמשת הספורטאים שיזכו לחסות אישית, במסגרתה כל ספורטאי יקבל מלגה חודשית בשנתיים הקרובות:

תמנע נלסון לוי (ג'ודו), נמרוד קריביצקי (טקוואנדו), דריה אטמנוב (התעמלות אומנותית), בלסנינג אפריפה (אתלטיקה) ואנטסטסיה גורבנקו (שחייה).

יעל ארד. יותם רונן
"פקידינו לוודא שהספורטאים שלנו יקבלו את התנאים האופטימליים". ארד/יותם רונן

יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. בזכות שיתופי הפעולה המסחריים, הוועד האולימפי בישראל יכול להגדיל את התמיכה בספורטאי הסגלים האולימפיים, במעטפת הרפואית-מדעית, בתמיכה בצוותים המקצועיים ובטיפוח הנוער ההישגי".

עוד אמרה ארד: "היום אנחנו מעמיקים את שיתוף הפעולה גם לתמיכה אישית בספורטאיות וספורטאים מצטיינים ובכך מאפשרים להם שקט תעשייתי בדרך למשחקים האולימפיים פריז 2024. המשלחת האולימפית היא אחד מקטרי המצוינות הבולטים של החברה הישראלית ותפקידינו לוודא שהספורטאים שלנו יקבלו את התנאים האופטימליים להצלחתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully