וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסה חתם לעונה נוספת בחדרה, מרמנטיני יעזוב, מו"מ עם טימו מוזי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 16:38

הבלם הצרפתי זכה לשדרוג של 15 אחוז בשכרו, גם תומר מכלוף חתם. החלוץ הברזילאי יעזוב לאחר שחוזהו יותר. הקשר שהחרים את אימוני מכבי חיפה יגיע?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

הפועל חדרה האריכה את חוזהו של הבלם הצרפתי, ג'ונתן סיסה, על שדרוג חוזהו ב-15 אחוז והבלם ישאר לעונה נוספת בקבוצה. סיסה, אחד ממצטייני העונה שעברה, הביע תחילה את רצונו לעזוב, אך לא קיבל הצעות אחרות כפי שחשב שיקבל ובסופו של דבר, לאחר מספר שיחות עם המנהל המקצועי אורן גולן, סוכם על הישארותו בקבוצה וכעת כאמור הוא חתם.

לאחר החתימה אמר סיסה: "חדרה היא הבית שלי. אני אוהב את הקבוצה, את האנשים ואת האוהדים ורוצה להודות להם על ההודעות הרבות ששלחו לי בתקופה האחרונה. אני שמח להיות פה ומקווה שנמשיך להפתיע גם בעונה הבאה".

המאמן אסף נימני: "סיסה היה עוגן וימשיך להיות עוגן של הפועל חדרה. אני מאושר שהוא הגיע להבנות וחזר אלינו. ההחתמה שלו חשובה מאוד למועדון ואני מקווה שבימים הקרובים נשלים את בניית הסגל כולו לקראת היציאה למחנה האימונים".

ג'ונתן סיסה נשאר בהפועל חדרה. דוברות הפועל חדרה, אתר רשמי
שדרוג ב-15%. ג'ונתן סיסה/אתר רשמי, דוברות הפועל חדרה
הפועל חדרה מודיעה על החתמת תומר מכלוף. הפועל חדרה, אתר רשמי
"נרגש לפתוח עונה ראשונה בליגת העל". מכלוף/אתר רשמי, הפועל חדרה

מי שלא צפוי להמשיך הוא החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, כאשר בימים הקרובים צפוי המועדון להגיע עמו לסיכום על התרת חוזהו והוא יעזוב. כזכור בעונה שעברה הושאל מרמנטיני להפועל באר שבע, אך לא הטביע את חותמו אצל מחזיקת הגביע, שלא מימשה את אופציית הרכישה עליו. הברזילאי חזר אוטומטית לחדרה וכאמור בקרוב יודיעו הצדדים על פרידה.

מי שנמצא חזק על הכוונת של חדרה, הוא הקשר טימו מוזי, שחקנה של מכבי חיפה, שלא מעוניין להמשיך במדי הירוקים ואף מחרים את אימוני האלופה מאז השבוע שעבר. בחדרה ינסו להגיע לסיכום עם מוזי, בכפוף לשחרורו מחיפה.

המגן השמאלי תומר מכלוף, ששייך למכבי תל אביב ושיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר תל אביב בת ים, שירדה לליגה השלישית, חתם לעונה אחת בהחדרה. מכלוף, 22, שחתם באמצעות סוכנו ברק בדש, אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח לחתום בחדרה ונרגש לפתוח עונה ראשונה בליגת העל. אני מאמין בעצמי ובקבוצה ומקווה שנעשה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully