וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז חתם במכבי תל אביב ל-3 שנים נוספות: "נרגש להמשיך"

5.7.2022 / 12:49

שחקן הכנף שסיים חוזה בתום העונה הקודמת, חתם עד קיץ 2025. ברק יצחקי: "מתן הראה נחישות, חריצות והתמדה". קניקובסקי: "מכבי תל אביב המועדון הכי גדול בארץ. זה מרגש, מלחיץ וקשה לפעמים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7/ספורט1

מתן חוזז חתם היום (שלישי) על חוזה חדש לשלוש שנים במכבי תל אביב, והוא יישאר בקבוצה לפחות עד קיץ 2025. חוזז שכבש בעונה שעברה 6 שערים ב-37 הופעות בכל המסגרות, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך בבית. מחכה להצטרף לקבוצה, לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להשיג את המטרות שלנו העונה".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, הוסיף: "כשחקן שעשה את כל הדרך במכבי מהילדים ועד לבוגרים, מתן חוזז הראה לצד יכולת משחק גם נחישות, חריצות והתמדה. אנו שמחים להשאיר את מתן במועדון גם בשנים הקרובות ומאחלים לו בהצלחה".

קשר מכבי תל אביב גבי קניקובסקי התארח היום (שלישי) לשיחה עם אוהדים בחשבון האינסטגרם של המועדון, וענה על מספר שאלות. הצהובים עוברים קיץ מעניין ומסעיר, עם חזרתם של אהובי הקהל ולאדן איביץ' וערן זהבי, וקניקובסקי נשאל על התחושות לקראת העונה הקרובה של מכבי תל אביב. "אני חושב שכולם מצפים מאיתנו, וזה באמת מרגש, הציפיות", אמר, "יש הרבה דברים שאנחנו רוצים להשיג אחרי שנתיים שלא היינו שם למעלה, ואני בטוח שאנחנו כשחקנים רוצים להגיע לשם, ונעשה את הכל".

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז עם סוכנו אבי נמני. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
ממשיך בבית. חוזז/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

איך זה מרגיש לשחק במכבי תל אביב? "זה המועדון הכי גדול בארץ, זה מרגש, מלחיץ וקשה לפעמים, אבל אני בטוח שהשנה אנחנו רוצים להתרגש כמה שיותר וללכת הכי רחוק, ובאמת שיהיו רגעים יותר טובים".

מאיזה שחקן אתה לוקח השראה? "סטיבן ג'רארד. המנהיגות שלו ומה שהוא עשה בליברפול, למרות שהוא לא לקח תואר, להיות סמל במועדון כזה גדול - אין דברים כאלה היום".

איך אתה מצליח לשלב את הדת עם הכדורגל? "זה לא פשוט ויש לי הרבה קשיים עם זה, זו מלחמה, אבל אני מנסה לעשות את ההשתדלות בכל מה שאני יכול. לפעמים זה לא מסתדר ולפעמים לא, אבל אני עושה את המקסימום לשלב ביניהם וזה הכי חשוב מבחינתי".

איך הגעת לרמות הגבוהות? "להיות שחקן כדורגל זה שילוב של הכל, אבל בעיקר עבודה קשה. זה לתת את הכל בכל אימון ומשחק, גם כשלא הולך. צריך כישרון, אבל זה לא הכל. כמו בכל עבודה, צריך לתת הכל ולהאמין".

על אוהדי מכבי תל אביב: "צמרמורת אחת גדולה. לבוא בכל משחק ולראות את הקהל מעודד ומריע ופשוט דוחף אותנו - זה לא מובן מאליו, ואני מקווה שהשנה נחזיר להם".

האם גובה זה יתרון או חיסרון בכדורגל? "יש יתרונות ויש חסרונות, אבל השחקן הכי טוב בעולם זה מסי. צריך לנצל את הדברים הטובים ולשים עליהם דגש, ועל החסרונות לעבוד קשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully