וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ליגת יעז פוצ'יוולי יצאה לדרך

4,000 צופים נהרו לחוף הים כדי לצפות במחזור הפתיחה המסקרן. עירוני גבעתיים שוב זכתה באליפות המדינה בטניס שולחן. יפתח זיו מתגייס למען עמותת יוניסטרים. בשבת: מבחן אחרון לקביעת נבחרת ישראל לאליפות העולם בסמבו חופים

אחרי שנפתחה עונת הרחצה והחום במגמת עליה, ניתן האות לפתיחת ליגת "יעז פוצ'יוולי", שבסופ"ש האחרון נפתחה רשמית הליגה בחוף פרישמן בת"א. 4,000 צופים נהרו לחוף הים כדי לצפות במחזור הפתיחה המסקרן.

בליגה הראשונה משחקים השנה 8 כוכבי חיזוק ברזילאים, שנחשבים כיום לשחקנים טובים ביותר בעולם. בנוסף' ישנן 4 קבוצות "כחול לבן " ביניהן אלופת אירופה הנוכחית TEAM ESCOLA רון בן ישי ומאור האס שהם גם אלופי הליגה לשנת 2021.

בלט במיוחד במחזור הראשון כוכב ברזיל רנן שבעבר היה אלוף הליגה ואלופי אירופה מאור הס ורון בן ישי שניצחו בשני משחקים ועלו למקום הראשון בטבלה. עוד ממצטייני המחזור דין שקד וטאטא הברזילאי.המשחקים של הליגה נערכים בכל יום שבת החל מ-16:30 בחוף פרישמן בתל אביב

ליגת יעז פוצ'יוולי. עופרי בר,
ליגת יעז פוצ'יוולי/עופרי בר

תומר רייפמן, אלוף הארץ לשעבר, מנכ"ל יעז התחדשות עירונית מקבוצת יעז נותנת החסות לליגה, מסר: "אנחנו רואים חשיבות רבה בקידום ספורט הפוצ'יוולי בישראל, מדובר בספורט חברתי עם ערך קהילתי שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות בישראל ומושך אליו שחקנים מכל העולם. השנה צפויה עונה מסקרנת ביותר, כששחקני ליגה ישראליים יתמודדו מול כוכבי פוצ'יוולי בינלאומיים מברזיל".

לקראת האירוע השנתי "מיזם השנה 2022" של עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, נערך מפגש מיוחד של מייסד ויו"ר העמותה, היזם רוני צארום, עם שחקן מכבי ת"א בכדורסל יפתח זיו, אשר פרץ לתודעה בקבוצות שמקורן בפריפריה הגיאוגרפית הישראלית כגון גלבוע גליל ועירוני נהריה.

השניים נפגשו על הפרקט, שוחחו ונתנו טיפים אחד לשני, וסיימו במשחק "אחד על אחד". המשחק צולם לסרטון מיוחד שישודר במהלך אירוע הסיום של התחרות, שיתקיים ב- 20 ביולי בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוני צארום ויפתח זיו. יוניסטרים,
רוני צארום ויפתח זיו/יוניסטרים

תחרות "מיזם השנה", הינה אירוע היזמות לנוער הגדולה ביותר בישראל, בה יוצגו כ-110 מיזמים חדשניים על ידי אלפי בני הנוער המשתתפים בתכנית יוניסטרים, מעשרות יישובים מקרית שמונה ועד אילת וממגוון רחב של מגזרים - יהודים, ערבים, דרוזים, חילונים, דתיים, נוער עולה, נוער בסיכון ועוד. הקבוצות יתמודדו על תואר המיזם המצטיין שכולל גם פרס כספי להמשיך פיתוחו. במהלך האירוע, יציגו החניכים את המיזמים שלהם בפני מאות שופטים מבכירי הקהילה העסקית, ההייטק, נציגי ממשלה, כנסת והמגזר הציבורי והחברתי, אשר ידרגו את המיזמים. במקביל מתקיימת תחרות הצבעות קהל באתר הייעודי שהוקם במיוחד לאירוע, כאשר המיזם שיקבל את מירב הקולות יזכה בתואר "חביב הקהל" ובפרס.

גבעתיים משלימה דאבל בטניס שולחן

יממה אחרי שזכתה בגביע המדינה השלימה אתמול עירוני גבעתיים דאבל לאחר ניצחון על הפועל עירוני נוף הגליל 1:4 במשחק האליפות. זוהי אליפות עשירית ברציפות לגבעתיים ו- 15 בסך הכל.

עירוני גבעתיים. יחצ,
גבעתיים אימפריה/יחצ

במשחק הראשון בסדרה שהתקיים בגליל בשבוע שעבר ניצחה גבעתיים 2:4 ואתמול השלימה את העבודה עם 1:4. מיכאל טאובר ניצח את אוהד פניאל 0:3, עמית גורן מהגליל ניצח את מתן סימון 0:3, עמרי בן ארי גבר 0:3 על רון דוידוביץ, בזוגות טאובר ובן ארי גברו על דוידוביץ וגורן 1:3 ומיכאל טאובר חתם את ההתמודדות עם נצחון 2:3 על גורן.

קורנית דיגיטל תומכת ברוכבים העיוורים

חברת קורנית דיגיטל, מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית לתעשיית הטקסטיל, העניקה 100 סווטשירטים לקבוצת רוכבי האופניים העיוורים מעמותת "רוכבי השרון כן ולא". החולצות הודפסו במיוחד עבור הקבוצה ונושאות את שם העמותה בכתב ברייל לצד ציור של מפת ישראל, עם נקודות שניתן למשש, המסמנות את מסלולי הרכיבה של הרוכבים ברחבי הארץ.

קבוצת האופניים המיוחדת, שמורכבת מרוכבים בני 21 עד 75 ורוכבי אופניים קדמיים-מתנדבים, משלימה בימים אלה את שביל ישראל ונותרו לה שני מקטעים לסיום השביל. מזה שמונה שנים שהרוכבים יוצאים פעמיים בשבוע לרכיבה ולעתים אף נשארים לישון בשטח. הפעם, עצרו הרוכבים במשרדי קורנית דיגיטל בראש העין, שם זכו לקבלת פנים חמה ולטקס מרגש בו הוענקו לרוכבים והמלווים החולצות שהודפסו על גבי מדפסות קורנית, המיועדות להדפסה דיגיטלית על טקסטיל באופן אקולוגי ובר קיימא.

רוכבי השרון עם החולצות של קורנית דיגיטל. יחצ,
רוכבי השרון עם החולצות של קורנית דיגיטל/יחצ

איריס מונטאנו מעמותת רוכבי השרון, מסרה: "האתגר הגדול ביותר של אנשים לקויי ראייה הוא היציאה מהבית בשל ביטחון עצמי נמוך שהם חשים בדרך כלל. אנחנו בעמותת רוכבי השרון מעניקים להם לא רק דרך להתמודד עם הביטחון העצמי, אלא גם פעילות חברתית מעשירה המפתחת את הכושר הגופני שלהם. תודה לקורנית דיגיטל על החיבוק החם והתרומה המקורית".

לדברי אילן גבעון, סמנכ"ל תפעול בחברת קורנית דיגיטל: "כחברה שחרטה על דגלה לתרום לקהילה, קורנית שמחה לחבק את עמותת רוכבי האופניים היקרים ולהעניק להם כהוקרה חולצות עם כתב ברייל, שהודפסו בטכנולוגיה פורצת דרך של הדפסת תלת מימד על טקסטיל (XDI). אנו בטוחים כי החולצות ישמשו אותם בלילות הקרים, ומאחלים להם הצלחה בהמשך המסע להשלמת שביל ישראל".

מי ייכנס לאליפות העולם?

בשבת הקרובה בשעה 18:00, בחוף הריביירה בבת ים, תתקיים תחרות המבחן האחרונה עבור ספורטאי ישראל, להשגת הקריטריון להשתתפותם באליפות העולם בסמבו חופים שתתקיים באותו מקום בחודש הבא (27 ו-28). אליפות העולם תימשך יומיים. ביום הראשון של התחרויות יתקיימו תחרויות אישיות וביום השני יתקיימו תחרויות קבוצתיות כשבכל נבחרת ישתתפו חמישה ספורטאים: שתי נשים ושלושה גברים.

באליפות ישראל ישתתפו כ-100 ספורטאים שיתחרו בארבע קבוצות משקל: המשקלים בנשים: 50 ק"ג, 59 ק"ג, 72 ק"ג ו-72 ק"ג פלוס. בגברים: 58 ק"ג, 71 ק"ג, 88 ק"ג ו-88 ק"ג פלוס.

נהורה שבתאי עם אליס שלזינגר. יחצ,
נהורה שבתאי עם המאמנת אליס שלזינגר/יחצ

בתחרות המבחן בשבת ישתתפו בכירי לוחמי הסמבו בינהם: נהורה שבתאי בת 17 מעוצמה ראשל"צ (50 ק"ג), חניכתה של הג'ודאית האולימפית אליס שלזינגר המתחרה בשנים האחרונות בסמבו ספורטיבי. שבתאי מדליסטית באליפות אירופה לנוער בסמבו ספורטיבי. יריבתה העיקרית על הכרטיס להשתתפות באליפות העולם בסמבו חופים היא אליזבטה פריגו בת 24 ממכבי אילת שעלתה לישראל מאוקראינה לפני כשנה.

במשקל 59 ק"ג נעקוב אחרי טלי סמואלסון, חיילת בת 18 (עוצמה ראשל"צ) חניכתו של פבל מוסין, חברת נבחרת ישראל. במשקל 72 ק"ג המועמדת העיקרית לייצג את ישראל באליפות העולם היא אליזבט קובלוב בת 18 מעוצמה ראשל"צ אלופת העולם לנוער 2020/2021 בסמבו חופשי. בין הבנים במשקל (71 ק"ג) הספורטאי הבולט ביותר הוא מתן איגליצקי, בן 21 מבת ים, חניכו של שי גייזינגר, סגן אלוף העולם המכהן בסמבו חופים שסיים אשתקד במקום החמישי באליפות אירופה בסמבו חופשי. עוד במשקל זה ניקיאל שבייב, בן 18 (עוצמה ראשל"צ) סגן אלוף אירופה לנוער בסמבו ספורטיבי. נעקוב במשקל זה גם אחרי הוותיק ואדים גושין בן 30, בעבר חבר נבחרת ישראל בג'ודו. במשקל של 88 ק"ג נתמקד בהתמודדות על השגת הקריטריון לאליפות העולם בסמבו חופים בין איתי פשינסקי מעוצמה ראשל"צ ומיכאל רוזגוב ממכבי ערד. במשקל הכבד 88 ק"ג פלוס ארצ'י וולפן בן 29 מעוצמה ראשל"צ, מדליסט הארד באליפות העולם בקומבט סמבו חניכו של פבל מוסין.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully