וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישכיח את התקרית הוויראלית? "צימיקאס החדש" מרשים לפני מכבי חיפה

הסרטון של לאונרדו קוטריס הגיע עד לתכנית האירוח של אלן דג'נרס. בינתיים הוא מפתיע בהכנה של אולימפיאקוס ומושווה למגן ליברפול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

באולימפיאקוס מקווים מאוד להשלים בקרוב את רכישתו של המגן השמאלי מקס לואו משפילד יונייטד, אבל מבינים שגם אם זה יקרה - ייקח לו זמן להתאקלם בקבוצה החדשה וכלל לא בטוח שיהיה נכון לפתוח איתו נגד מכבי חיפה בעוד כשבועיים.

לואו - אם יגיע - אמור לעלות כ-4 מיליון יורו והמטרה היא כמובן שיהפוך למגן השמאלי הבכיר בקבוצה, אבל בינתיים מסתמנת הפתעה. אולימפיאקוס אמנם הייתה רחוקה מלהרשים במשחקי האימון לקראת מוקדמות ליגת האלופות נגד מכבי חיפה (20 ביולי בישראל / 27 ביולי ביוון), אבל מי שהפתיע לטובה הוא המגן לאונרדו קוטריס. כרגע נראה שהוא בעמדת הובלה לפתוח נגד אלופת ישראל.

קוטריס שנולד בברזיל וגדל ביוון, נרכש מפאס יאנינה תמורת 600 אלף יורו ב-2017, אבל לא שיחק באולימפיאקוס מאז ינואר 2020. הוא הושאל אז לחצי עונה במאיורקה הספרדית, סבל מפציעה חמורה ובשנתיים האחרונות שיחק כמושאל בפורטונה דיסלדורף מליגת המשנה בגרמניה. בעונה החולפת נע בין הספסל להרכב ובסיומה שב לאולימפיאקוס, בה יש לו חוזה עד 2023.

הציפייה הייתה שקוטריס יעזוב בקיץ הנוכחי, אבל בינתיים הוא נראה טוב וכאמור מוביל במירוץ למקום בהרכב בחיפה בעוד כשבועיים. ביוון אפילו כינו אותו אתמול "צימיקאס החדש" - זכר למגן השמאלי שהושאל על ידי אולימפיאקוס לקבוצות מדנמרק והולנד, חזר, הצטיין ונמכר לליברפול ב-13 מיליון יורו. לפני כמה ימים קוטריס נפצע במחנה האימון, אבל באולימפיאקוס מקווים ומאמינים שיהיה כשיר.

לאונרדו קוטריס במדי פורטונה דיסלדורף. Alex Grimm, GettyImages
עשוי להישאר ואפילו לפתוח נגד מכבי חיפה. קוטריס במדי דיסלדורף/GettyImages, Alex Grimm

אגב, קוטריס כבר הפך לכדורגל מפורסם בעל כורחו. ב-2015, כששיחק בארגוטליס בליגת המשנה ביוון, הוא נפצע במהלך משחק נגד לאריסה ונישא על גבי אלונקה.

האלונקאים שהיו כנראה אוהדים של לאריסה, דחפו אותו, הסתבכו, אחד מהם נפל עליו ואחרי שהם הצליחו לסחוב אותו אל מחוץ לקווים, הם פשוט השליכו אותו על הרצפה. הקטע הזה הפך לוויראלי, שודר בתכניות ספורט ברחבי העולם ואפילו הגיע ל"המופע של אלן דג'נרס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בינתיים ביוון עוסקים לא מעט בתוצאות והיכולת המאוד לא מרשימות של אולימפיאקוס במשחקי ההכנה. הפרשן הוותיק יורגוס קולוקטורוניס כתב: "ב-39 שנות קריירה, צפיתי בהרבה מאוד משחקי הכנה. אמרתי תמיד ואומר זאת שוב: אלו משחקים שנועדו רק בשביל המאמנים ואני לא מבין את אלו שמבקרים קבוצות בגללם".

הפרשן המשיך: "אולימפיאקוס סופגת שערים קלים ומפסידה, אבל התוצאות במשחקי ההכנה לא חשובות. הדבר היחיד שצריך לעניין הוא אם היא תהיה מוכנה למשחקים נגד מכבי חיפה במסגרת האירופית. בכדורגל היום, כשיש כל כך הרבה העברות והסגלים משתנים, קשה לגרום לכל השחקנים החדשים להיות מוכנים בשלב מוקדם. אם אולימפיאקוס לא תצליח בנקודה הזו, זה עלול לעלות לה ביוקר כי מכבי חיפה תגיע במלוא עוצמתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully