וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה הוצג בפ.ס.ז': "לא אעשה מהפכה, יודע שתהיה לי תמיכה מכולם"

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 15:47

מאמן ניס בעונה האחרונה דיבר במסיבת עיתונאים אחרי שחתם לשנתיים: "מי שלא יתאים יישב בצד, רוצה לראות קבוצה נחושה". בעיר האורות הודיעו קודם לכן על פיטוריו של פוצ'טינו אחרי שנה וחצי. הארגנטינאי יפוצה בלמעלה מ-10 מיליוני יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

במשך שבועות ארוכים ניסתה פריז סן ז'רמן להגיע לסיכום מול מאוריסיו פוצ'טינו על פיצויי פיטורים ובמקביל ניהלה מו"מ עם ניס כדי לצרף את מאמנה כריסטוף גאלטייה, וכעת זה קורה ועידן חדש יצא לדרך בעיר האורות: פריז סן ז'רמן הודיעה היום (שלישי) על פרידה מהארגנטינאי בתום שנה וחצי במועדון, כאשר אותו יחליף מאמן ניס בעונה האחרונה ומי שהוביל את ליל לזכייה באליפות המדהימה ב-2020/21. אחרי ההכרזה על פיטורי פוצ'טינו, מינויו של גאלטייה הוכרז באופן רשמי במסיבת עיתונאים.

"ניהול סגל שכזה זו פריבילגיה", אמר גאלטייה כשהוצג. "זה פרוייקט משותף של כולנו, בלי פשרות. אני לא מתכוון לחולל מהפכה בחדר ההלבשה, אני יודע שתהיה לי תמיכה מצד כולם. ברגע שארגיש ששחקן מסוים לא מתאים למה שאנחנו מנסים לעשות - הוא יישב בצד".

המאמן החדש התייחס לאופי ולסגנון המשחק שהוא רוצה לראות מהשחקנים: "אני רוצה לראות קצב, נחישות, שחקנים שרוצים להשיג את הכדור בחזרה כמה שיותר מהר כשהוא לא אצלכם ברגליים. עוד לא נפגשתי עם השחקנים אבל שוחחתי עם ההנהלה על הרצונות שלי".

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה. רויטרס
"מי שלא יתאים - יישב בצד". גאלטייה/רויטרס
כריסטוף גאלטייה, מאוריסיו פוצ'טינו. Xavier Laine, GettyImages
גאלטייה ופוצ'טינו. הצרפתי הראשון על הקווים בפריז מאז 2016/GettyImages, Xavier Laine

גאלטייה בן ה-55 כבר תועד אתמול במשרדי המועדון ואז חתם לשנתיים הבאות. הוא הפך למאמן ה-31 בהיסטוריה של פריז סן ז'רמן, אבל יהיה הצרפתי הראשון שזוכה להוביל את הקבוצה מאז לורן בלאן שעזב ב-2016 ומאז עמדו על הקווים אונאי אמרי, תומאס טוכל וכמובן פוצ'טינו. זו תהיה קבוצתו הרביעית של גאלטייה בקריירת האימון שלו, אחרי סנט אטיין שאותה הדריך שמונה שנים עד 2017, ליל וניס בעונה האחרונה. ניס כבר סיכמה עם לוסיאן פאבר כמחליפו של גאלטייה.

אשר לפוצ'טינו שהגיע לפריז סן ז'רמן בינואר 2021 והפסיד באותה עונה את האליפות לליל של גאלטייה, הוא אמנם הצליח להשיב את האליפות, אבל שילם את מחיר הכישלון בליגת האלופות, שם הודחה הקבוצה לריאל מדריד בשמינית הגמר, וגם בגביע הצרפתי שבו היא הודחה על ידי ניס וגאלטייה בתום דו קרב פנדלים בשמינית הגמר. לפי הפרסומים, עבור התרת חוזהו יקבל פוצ'טינו פיצויים שמוערכים בלמעלה מ-10 מיליון יורו מכיוון שחוזהו אמור היה להסתיים רק בקיץ 2023.

כידוע, המשחק הרשמי הראשון של פריז סן ז'רמן ייערך ב-31 ביולי באצטדיון בלומפילד, כאשר היא תפגוש את נאנט בסופרקאפ הצרפתי שייערך בישראל זו השנה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully