וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוסטריה לגרמניה: ג'וזף גנדה עבר לזנדהאוזן מליגת המשנה

הליגיונר ששיחק בשנתיים האחרונות באדמירה מגיע לתחנה חדשה: "הוא מתאים לנו באופי והסגנון, משפר את הגיוון בחלק הקדמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

תחנה חדשה בקריירה לג'וזף גנדה: הליגיונר ששיחק בשנתיים האחרונות באדמירה מהליגה האוסטרית עבר לגרמניה וחתם בשורותיה של זנדהאוזן מליגת המשנה. מבחינתו של השחקן מדובר בחזרה לכדורגל הגרמני, אחרי שבעונת 2019/20 בילה במילואים של אוגסבורג.

"אני מאוד שמח לחתום במועדון ולא יכול לחכות לשחק בפני האוהדים. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ואני מצפה לתחילתה", אמר גנדה לאחר חתימתו.

המנהל הספורטיבי מיקאיל קבאקה בירך לאחר צירופו של שחקן הרכש השישי של זנדהאוזן הקיץ: "ג'וזף מתאים לנו מבחינת האופי והסגנון. הוא מרשים מאוד במהירות שלו, אפשר להשתמש בו במספר עמדות בהתקפה ובכך משפר את הגיוון שלנו בחלק הקדמי".

גנדה בן ה-25 החל את דרכו במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ובשנת 2017 עבר להפועל תל אביב. אחרי שנתיים אצל האדומים הוא יצא לחו"ל והצטרף לקבוצת המילואים של אוגסבורג, וכעת כאמור הוא מצא את התחנה השלישית שלו כליגיונר. בעונה החולפת במדי אדמירה גנדה ערך 21 הופעות בליגה האוסטרית, הבקיע שני שערים ובישל שלושה נוספים.

העונה הבאה תהיה ה-11 ברציפות של זנדהאוזן בליגה השנייה בגרמניה, אך באף אחת מאותן עונות היא לא סיימה מעל המקום העשירי. בעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום ה-14 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully