וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: "שנות ה-90" חוזרת לניצחון על צרפת

קבלו הצצה לפרק שישודר בשלישי הקרוב ברשת 13, ב"שנות ה90", בו השכונה בטירת הכרמל חוזרת לשנת 1993 למשחק הבלתי נשכח של מוקדמות המונדיאל ישראל-צרפת. עיריית פתח תקווה מוקירה את מומו לוצקי

שלום אסייג וכוכבי "שנות ה-90"/רשת 13

בשלישי הקרוב ברשת 13, בפרק חדש של שנות ה-90, השכונה בטירת הכרמל חוזרת לשנת 1993 למשחק הבלתי נשכח של מוקדמות המונדיאל ישראל-צרפת.

רגע לפני שידור הפרק, נפגשו שחקני סדרת שנות ה-90 (דניאל אסייג, אריק משעלי ועדי אלון) עם שחקני העבר של נבחרת ישראל בכדורגל שהשתתפו בניצחון (משה גלאם, אלון חרזי ואלון חזן) למשחק ראש בראש שבסופו הנבחרות יצאו בתיקו 4. מי שהיה השופט הקשוח הוא לא אחר מפרוספר אסייג הלוא הוא שלום אסייג. הצילומים התקיימו באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה.

שנות ה-90 | יום שלישי 05.07 | 21:15

מוקירים את מומו לוצקי

סטריטבול פתח תקווה 2022 יוצא לדרך. עיריית פתח תקווה באמצעות אגף הספורט העירוני ובחסות מכבי ישראל, תקיים את טורניר כדורסל הרחוב, סטריטבול פ"ת 3*3 , בין התאריכים 6-7.7.22 (ימים רביעי- חמישי) בפארק איציק אוחיון בעיר. האירוע הינו בהפקת חברת אלטרנטיבה 1.

מאות כדורסלנים וכדורסלניות ב-5 קטגוריות גיל שונות, צפויים ליטול חלק בעשרות המשחקים שייערכו ב-8 מגרשים, בימי התחרות. במקביל למשחקי הסטריטבול ,ייערכו במגרש המרכזי תחרויות כדורסל אטרקטיביות לכל המשפחה ובניהן תחרויות קליעה ייחודיות שיהיו פתוחות גם לקהל הרחב, תחרויות שלשות, הטבעות ועוד.

האירוע המרכזי של הסטריטבול השנה יהיה טקס הוקרה מיוחד שתקיים עיריית פתח תקווה לשלמה (מומו) לוצקי, כדורסלן העבר של מכבי פ"ת ונבחרת ישראל, ומנהלה המיתולוגי של נבחרת ישראל בכדורסל במשך 22 שנה, על פועלו לקידום הספורט בעיר ובכלל זה הכדורסל בפתח תקווה ועל תרומתו הרבה לכדורסל הישראלי. אירוע ההצדעה ללוצקי ייערך ביום חמישי, ה-07.07.22 בשעה 18:30 בפארק איציק אוחיון , במעמד ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג, מאמנים וכדורסלני עבר בכירים, אותם ליוו לוצקי לאורך השנים, בני משפחתו וחבריו.

מומו לוצקי. איגוד הכדורסל,
מומו לוצקי/איגוד הכדורסל

מומו לוצקי, נחשב לאחת הדמויות המרכזיות של הכדורסל הישראלי ככלל והכדורסל בפתח תקווה בפרט במשך שנים ארוכות. לוצקי, ששימש כמנהל נבחרת ישראל בכדורסל למעלה משני עשורים, ליווה אותה ב-11 אליפויות אירופה שונות. ככדורסלן, מחזיק לוצקי עד היום בתואר מלך הסלים של מכבי פתח תקווה בכל הזמנים עם 423 נקודות וכמאמן, הוא אימן בין היתר במכבי ובהפועל פתח תקווה, מכבי דרום ואת נבחרת הנשים של ישראל.

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג : "מומו לוצקי הוא דמות מרכזית בעולם הספורט הפתח תקוואי. אין שחקן או חובב כדורסל שאינו מכיר את המאמן מומו לוצקי ואינו רואה בו דמות מקצועית מעוררת השראה. תרומתו של לוצקי לענף הכדורסל בארץ בכלל ובעיר בפרט היא עצומה ורבת משמעות. אני שמח שיש לנו את ההזדמנות לקיים את האירוע הזה במסגרת אירועי הסטריטבול שהפכו למסורת בעיר פתח תקוה, ולהודות ללוצקי על תרומתו הרבה. אני מאחל לו בריאות, נחת והמשך עשייה."

שלמה (מומו) לוצקי :" כאחד שנולד וחי כל חייו בעיר פתח-תקווה, אני מאוד נרגש מהמעמד המכובד הזה. כמורה ומחנך לשעבר, זכיתי להכיר ולגדל הרבה מבני ובנות העיר אשר כל כך יקרה לליבי. הוקרת התודה הזו של העיר, מחממת מאוד את ליבי".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully