וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש סטוראנסקי חזר לברצלונה, אותלו האנטר שוכנע לא לפרוש

רכז וושינגטון בעונה החולפת שב לקבוצתו לשעבר אחרי שש שנים. אקס מכבי תל אביב ממשיך בבאיירן, מעמדו של תמיר בלאט באלבה ישודרג?

הביצועים של ג'רל מרטין, שחקן הפנים החדש של מכבי תל אביב/מתוך יוטיוב

בזמן שמכבי תל אביב כבר נמצאת בשלבים האחרונים של בניית הסגל, שוק ההחתמות בכדורסל האירופי רק מתחיל להתחמם. היום (שני) נרשמו כמה החתמות מסקרנות.

מעל כולן ניצב הקאמבק של תומאש סטוראנסקי לברצלונה. הגארד הצ'כי (30, 2.01) חוזר לקבוצה הקטלאנית אחרי שש שנים ב-NBA, ואמור לתפוס את מקומו של ניק קלאתיס שלא נכלל בתוכניות של שרונאס יאסיקביצ'יוס. סטוראנסקי לבש בשש השנים האחרונות את המדים של וושינגטון בשתי קדנציות שונות (כולל בעונה שעברה) ושיחק גם בשיקגו, ניו אורלינס וסן אנטוניו. בברצלונה הוא יאחד כוחות עם חברו לנבחרת צ'כיה יאן וסלי, שהצטרף אף הוא לקבוצה לאחרונה.

תומאש סטוראנסקי, שחקן ניו אורלינס פליקנס לשעבר. Jonathan Bachman, GettyImages
חוזר ליורוליג. סטוראנסקי/GettyImages, Jonathan Bachman

* מי שימשיך לעונה נוספת ביורוליג הוא אותלו האנטר. סנטר מכבי תל אביב לשעבר חגג במאי את יום הולדתו ה-36 ותכנן לפרוש בתום העונה, אולם מאמן באיירן מינכן אנדראה טרינקיירי שכנע אותו להמשיך לעונה נוספת במועדון.

* ויקטור וומבניאמה, שנחשב למועמד הוודאי להיבחר ראשון בדראפט 2023, חתם בלבלואה מטרופוליטנס, קבוצתו הקודמת של תומר גינת. וומבניאמה עזב את וילרבאן במפתיע ולא ישחק ביורוליג בעונה הבאה, שצפויה להיות האחרונה שלו באירופה.

* ג'יילין סמית', גארד אלבה ברלין, מחוזר על ידי פנרבחצ'ה, וירטוס בולוניה ופרטיזן בלגרד. עזיבה אפשרית שלו עשויה לפנות דקות משמעותיות לתמיר בלאט ברוטציה. אם סמית' יחתום בפרטיזן, הוא יתחרה על דקות עם רכז ישראלי אחר, ים מדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully