וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה עשירית הקיץ: מכבי תל אביב צירפה את ג'רל מרטין לשנתיים

4.7.2022 / 12:00

מבול ההחתמות נמשך: הצהובים הכריזו על הצטרפותו של שחקן הפנים בן ה-28, שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2015 ושיחק בשנתיים האחרונות בסידני קינגס. קטש: "בטוח שיסתגל ליורוליג בצורה הטובה ביותר"

הביצועים של ג'רל מרטין, שחקן הפנים החדש של מכבי תל אביב/מתוך יוטיוב

מבול ההחתמות של מכבי תל אביב נמשך. הקבוצה המתחדשת של עודד קטש הודיעה היום (שני) על הצטרפותו של שחקן הפנים ג'רל מרטין (2.08, 28) בחוזה לשנתיים. מרטין יהיה המוחתם העשירי של הצהובים העונה והשמיני מבין הזרים.

"ג'רל שחקן מאוד ורסטילי. הוא שחקן התקפה טוב וריבאונדר טוב מאוד בשני צדי המגרש", הסביר המאמן עודד קטש. "הוא שיחק ב-NBA ובאוסטרליה ולכן יצטרך לעבור הסתגלות ליורוליג, אבל אני בוטח בו שיעשה את זה בצורה הטובה ביותר. מדובר בשחקן קבוצתי שהיה חלק משמעותי בקבוצה שלקחה אליפות באוסטרליה".

מרטין (28, 2.08) בוגר אוניברסיטת LSU משנת 2015 נבחר במקום ה-25 בדראפט על ידי ממפיס ושיחק במשך שלוש עונות במדי הגריזליס כשהוא נשלח במהלך התקופה גם לליגת הפיתוח. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2017/18, כששיחק 73 משחקים ב-NBA, מתוכם 36 בחמישייה ורשם 7.7 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2018/19 נשלח בטרייד לאורלנדו אך מיעט לשחק, ובעונה לאחר מכן שיחק מעט מאוד בליגת הפיתוח. בדצמבר 2020 הצטרף לסידני קינגס מהליגה האוסטרלית, בה שיחק גם העונה, ורשם העונה 16 נקודות ו-7.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ג'רל מרטין מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
החתיכה האחרונה בפאזל? ג'רל מרטין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הצהובים צירפו עד כה לא פחות משמונה שחקנים זרים חדשים - הגארדים ווייד בולדווין, לורנזו בראון, דארן היליארד ואוסטין הולינס, הפורוורדים מרטין ובונזי קולסון, ושחקני הפנים אלכס פויתרס וג'וש ניבו. לשביעייה הצטרפו גם שני ישראלים - גיא פניני ורפי מנקו. במועדון צפויים לקבל החלטה גם לגבי המשך דרכו של ג'ון דיברתולומאו במועדון ולהחליט לגבי החזרה של מקס היידיגר מהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully