וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לאוסטרליה: בן אז'ובל חתם לשנתיים בפרת' גלורי

"היו לי הצעות מליגת העל וממדינות אחרות, אבל העדפתי לחכות לאתגר", סיפר החלוץ בן ה-28 שעבורו תהיה זו תחנה שנייה בחו"ל. המאמן: "יש לו פוטנציאל לגרום כאבי ראש להגנות בליגה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

מעבר מפתיע: פרת' גלורי מהליגה הראשונה באוסטרליה הודיעה הבוקר (שני) כי בן אז'ובל חתם בשורותיה לשנתיים. החלוץ התמיר (28, 1.93) מגיע אחרי עונת השיא שלו, בה כבש 16 שערים לזכות הפועל רעננה, אך גם ירד עמה לליגה א'.

"היו לי הצעות מליגת העל בישראל וגם ממדינות אחרות, אבל העדפתי לחכות להצעה מאתגרת ואז הגיעה ההתעניינות מפרת' גלורי", סיפר אז'ובל לאתר הרשמי של המועדון החדש שלו. "אני נרגש ולא יכול לחכות לנחות באוסטרליה. אני רוצה להתחבר לקבוצה ולמועדון הכי מהר שאפשר, ומה שמניע אותי זה לשמח את האוהדים, להרשים אותם ביכולות שלי ולעשות עונה מיוחדת ביחד עם חבריי לקבוצה".

מאמן הקבוצה רובן זדקוביץ' אמר: "בן מביא המון יכולות פיזיות וטכניות ויש לו פוטנציאל לגרום כאבי ראש לשחקני ההגנה בליגה הזאת. יש לו נוכחות מרשימה שתספק לנו פתרון שונה בשליש האחרון של המגרש. בן הוא שחקן מסקרן, מאוד מקצועי ויעזור לנו להרים את הרמה בקבוצה".

פרת' גלורי, שסיימה את העונה החולפת במקום האחרון בטבלת הליגה האוסטרלית, תהיה התחנה השנייה של אז'ובל בחו"ל אחרי פרטיזני טיראנה האלבנית, במדיה שיחק החלוץ בעונת 2016/17. בישראל עבר אז'ובל בהפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל עכו, הפועל חיפה, בני יהודה ומכבי נתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • בן אז'ובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully