וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחכה להחלטה: בן שהר שוקל אפשרות של שיקום בלונדון

4.7.2022 / 9:35

החלוץ שסובל משבר בכף הרגל יעבור צילום נוסף שיקבע את משך ההיעדרות. היעדר דרכון אירופי מנע מעבר של גיא ויזינגר לנוטינגהאם פורסט. אקווה יושאל שוב להפועל עפולה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

בן שהר עשוי לצאת בימים הקרובים לשיקום במכון מיוחד בלונדון. חלוץ מכבי חיפה שסובל משבר בכף הרגל אחרי שנפצע באחד האימונים האחרונים, עבר ניתוח בתקווה להקדים את החזרה למגרשים ואף ערך אימונים חלקיים עם הקבוצה, אבל ייתכן שהוא יזדקק לטיפול נוסף וכעת הוא שוקל ברצינות את האפשרות להשתקם בלונדון. שהר כבר עבר שיקום במכון המדובר, שנחשב לאחד המובילים באנגליה, לאחר שנפצע בכתף לפני חמש שנים כששיחק בהפועל באר שבע. הוא יעבור במהלך היום צילום נוסף שיקבע את משך ההיעדרות שלו מהמגרשים, ובהתאם לדיאגנוזה תתקבל ההחלטה על הנסיעה לשיקום בלונדון.

השחקן וראשי המועדון יקבלו בימים הקרובים החלטה סופית בנוגע להמשך השיקום והיכן הוא יתקיים. האופציה המובילה כעת היא שיקום במכון בלונדון.

בן שהר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שוב ישוקם בלונדון? שהר/דני מרון

מאמן השוערים והמצבים הנייחים של מכבי חיפה, גיא ויזינגר, עבר התרשמות וריאיון ראשוני בנוטינגהאם פורסט האנגלית, אבל היעדר דרכון אירופי מנע מעבר יוקרתי שלו מהאלופה הישראלית לפרמיירליג. את הקשר בין ויזינגר למועדון יצרו היועץ האסטרטגי רפאל קבסה, יחד עם סוכנות CAABase מלונדון והנציג שלה בישראל עידן בן אבו.

נוטינגהאם פורסט חזרה בסיום העונה לפרמיירליג אחרי 23 שנה. היא כמובן הקבוצה היחידה שהיסטוריה שזכתה ביותר אליפויות אירופה (ליגת האלופות) מאליפויות במדינה שלה; תחת בריאן קלאף האגדי היא זכתה באליפות אנגליה ב-1978 ולאחר מכן הניפה את הגביע האירופי ב-1979 ו-1980.

בשל השיחות עם פורסט, ויזינגר השהה את החתימה שלו על חוזה חדש במכבי חיפה, אבל כעת הוא חתם וכמובן ימשיך בצוות של ברק בכר.מאמן הכושר דרור שמשון עדיין לא חתם וגורם המעורב בפרטים אמר: "זה עניין טכני, הוא יחתום בקרוב". ויזינגר אמור לקבל במהלך השנה אזרחות אוסטרית שלו, מה שיקל עליו בעתיד במעבר לליגות בכירות באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם גיא ויזינגר. אודי ציטיאט
ויזינגר עם ברק בכר/אודי ציטיאט

עוד במכבי חיפה: הבלם הגנאי דייויד אקווה, יושאל לעונה נוספת להפועל עפולה. השחקן צפוי היום לחתום על חוזה חדש בקבוצה מהלאומית, אחרי ששיחק בה בחצי העונה החולפת. הקשר הצעיר מוחמד גדיר הושאל לאחי נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully