וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ביוון: "מנור סולומון על הכוונת של אולימפיאקוס"

היוונים רוצים להתחזק בשחקן כנף לפני המפגש עם מכבי חיפה. הסחבת של סולומון עם פולהאם גרמה להם לבחון את האפשרות לרכוש אותו. עוד על הפרק מבחינת אולימפיאקוס: רכש בלמעלה מ-10 מיליון יורו לקראת ההגעה לישראל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

אולימפיאקוס היוונית ממשיכה להתכונן למפגש עם מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות (20 ביולי בישראל / 27 ביולי ביוון) והציבה לעצמה מטרה: החתמת שלושה שחקנים חדשים עד המשחק הראשון, בעמדות של מגן שמאלי, מספר 10 ושחקן לכנף שמאל. מי שמוזכר כעת בהקשר של שחקן הכנף הוא מנור סולומון.

שחקן הכנף שעדיין שייך לשחטאר דונייצק, נראה בדרכו לפולהאם, אבל לאחרונה החלה סחבת בעניינו וביוון טוענים שהאלופה המקומית בוחנת את האפשרות להחתימו. אם מהלך כזה אכן ייצא לפועל, סולומון ישחק שנה שנייה ברציפות נגד יריבה ישראלית, אחרי שלפני שנתיים הדיח עם שחטאר את מכבי תל אביב מהליגה האירופית.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
בדרך ל"דרבי ישראלי"? סולומון/רויטרס

מעבר לדיווחים לגבי סולומון, המטרה הראשונה עליה עובדים באולימפיאקוס כבר כמה שבועות היא החתמתו של הקשר ההתקפי גוסטבו סקארפה. האלופה היוונית הגישה לברזילאי הצעה נוספת והיא רשאית לנהל איתו מו"מ בגלוי בגלל שחוזהו בפלמייראס יסתיים בעוד כחצי שנה.

אם סקארפה יקבל את התנאים שהוצעו לו, אולימפיאקוס תיכנס למו"מ מזורז עם פלמייראס בתקווה לשלם סכום העברה נמוך. הברזילאים יודעים שאם סקראפה יעזוב לפיראוס בינואר הם לא יקבלו כל תמורה כספית ושאם ברצונם לשלשל לקופה סכום מסויים, הם חייבים למכור אותו עכשיו, בחלון של הקיץ. באולימפיאקוס מקווים שזה יסייע להם להוריד את המחיר, אבל מצד שני לא רוצים שהמו"מ ייגרר זמן רב.

במקביל, אולימפיאקוס תאיץ את המגעים לרכישתו של המגן השמאלי של שפילד יונייטד, מקס לואו. המאמן פדרו מרטינס נתן אור ירוק למהלך והאנגלי אמור להגיע. לואו שיחק בעונה החולפת כמושאל בנוטינגהאם פורסט שנמצאת בבעלותו של של אוונגלוס מרינקיס, הבעלים של אולימפיאקוס. הוא אמור לעלות כ-4 מיליון יורו.

השחקן השלישי עליו מדובר הוא נתנאל אמבוקו הצרפתי, שחקן הכנף המהיר של ריימס שמשחק באותה עמדה של סולומון. בעונה החולפת רשם 31 הופעות בליגה הבכירה בצרפת וכבש שני שערים. אמבוקו בן ה-20 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת והמחיר שלו צפוי לנוע סביב 6 מיליון יורו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גוסטבו סקארפה, שחקן פלמייראס. Ricardo Moreira, GettyImages
מו"מ מתמשך. סקארפה/GettyImages, Ricardo Moreira

האלופה היוונית רחוקה מלהרשים במשחקי ההכנה עד כה ולכן היא נחושה להתחזק. אלו התוצאות שהשיגה בהם:

הפסד 2:0 לריד (אוסטריה)
ניצחון 1:2 על פורטונה דיסלדורף (ליגה 2 גרמניה)
תיקו 0:0 נגד קרקוביה קרקוב (פולין)
תיקו 1:1 נגד סלביה פראג (צ'כיה)
הפסד 3:1 לארמיניה בילפלד (ליגה 2 גרמניה)
הפסד 3:1 לרד בול זלצבורג (אוסטריה)

הבלם הוותיק אברם פפאדופולוס אמר אתמול: "מכבי חיפה? נגיע מוכנים. אנחנו חייבים לעשות את זה אחרי עונה בה לא שיחקנו בשלב הבתים של ליגת האלופות. אולימפיאקוס היא קבוצת צ'מפיונס ליג ונעשה הכול כדי להיות חלק מהמפעל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully