וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט לווריירס? "סיכוי נמוך". אירווינג ללייקרס? "עדיין אין התקדמות"

הווריירס התעניינו באפשרות להחזיר את KD, אבל מסרבים לשלם את המחיר הנדרש. לברון דוחף לטרייד על קיירי, אך הלייקרס מתמהמהים

דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות/טוויטר, גולדן סטייט

ב-NBA עוסקים ללא הרף בעתיד של שני כוכבי ברוקלין המתנדנדים, קווין דוראנט וקיירי אירווינג. כזכור, דוראנט ביקש מהנטס להעבירו בטרייד ואירווינג עשוי ללכת בעקבותיו למרות שרק לאחרונה מימש את האופציה להישאר בקבוצה.

ביממה האחרונה צצו שמועות חדשות ומסקרנות, בעיקר בכל הנוגע לדוראנט. לפי דיווח של מארק ג'יי ספירס מ-ESPN, בין הקבוצות שהתעניינו ב-KD הייתה גם גולדן סטייט, הקבוצה אותה ב-2019 אחרי שזכה איתה בשתי אליפויות. לפי הדיווח, האלופה מסוגלת להציע לברוקלין את "החבילה הכי טובה בליגה" שכוללת את אנדרו וויגינס, ג'ורדן פול, ג'ונתן קומנגה וג'יימס ווייזמן.

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט. GettyImages
זה עדיין רחוק. קיירי ודוראנט/GettyImages

"אין שום דבר מפתיע בכך שגולדן סטייט התעניינה בדוראנט. היא לא שונה מחצי ליגה שהתקשרה לברוקלין כדי לבדוק מה הדרישות לגביו. בסופו של דבר, זה קווין דוראנט. אם אתה GM בליגה הזאת והוא מועמד לטרייד, כדאי לך להרים טלפון", אומר ג'יי ספירס.

יחד עם זאת, לפי "האתלטיק" הסבירות שדוראנט יחזור לגולדן סטייט "נמוכה מאוד", בעיקר משום שהווריירס לא מתכוונים להיענות לדרישות הגבוהות של הנטס ולוותר על כך הרבה שחקנים שנמצאים במגמת עלייה, בעיקר וויגינס ופול. כוכבי הווריירס בראשות סטף קרי עודדו את הקבוצה לבדוק מה הסטטוס סביב דוראנט, אבל בכל מקרה "לא יתעקשו על שום דבר", והסיכוי שהמעבר יקרה כאמור, נראה נמוך.

במקביל, נראה שהלייקרס שנחשבים ל"חשודים המיידים" בכל הנוגע לטרייד על קיירי אירווינג, עדיין לא משוכנעים שהם מעוניינים בו. לפי מארק סטיין, "לברון ג'יימס דוחף בחוזקה" את הנהלת הלייקרס להציע לנטס טרייד שאירווינג וראסל ווסטברוק המאכזב במרכזו, אבל נכון לעכשיו עדיין לא נעשה שום מהלך קונקרטי לקידום העסקה.

לפי אדריאן ווג'נראוסקי, "הלייקרס עדיין לא מראים אגרסיביות או נחישות מיוחדת בניסיון להנחית את קיירי. זה עשוי לקרות, זה עשוי להתפתח עם הזמן, אבל נכון לעכשיו אין התקדמות סביב אירווינג, או סביב דוראנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully