וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני חש מרירות אחרי הסיבוב הזה, אבל אלה החיים"

3.7.2022 / 22:41

מאמן הנבחרת לאחר ה-77:96 על אסטוניה והעלייה לשלב הבא במוקדמות המונדובאסקט: "היו יכולים להיות לנו עוד שני ניצחונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

נבחרת ישראל עלתה הערב (ראשון) לשלב הבא עם ניצחון 77:96 על אסטוניה והיא ממשיכה הלאה עם מאזן 3:3 אותו היא סוחבת משלב הבתים. הכחולים-לבנים הבטיחו את מקומם בשלב הבא עוד קודם לכן בזכות ניצחונה של גרמניה על פולין, אך מנעו מעצמם מלהיקלע לבור עמוק כאשר הפסד ביתי היה שולח אותם לשלב הבא עם מומנטום רע ומאזן 4:2. היריבה הראשונה אותה תפגוש ישראל בשלב הבא היא פינלנד.

המארחת שלטה במשחק הערב מהפתיחה והוליכה כמעט לכל אורכו. יובל זוסמן פתח היטב, רומן סורקין היה טוב מאוד גם הוא וברבע השלישי ישראל ברחה ליתרון דו ספרתי בזכות ריצת 0:10. הרבע השלישי היה גארבג' טיים אחד ארוך ובסיום החבורה של גודס שמה סוף לרצף של שלושה הפסדים בקמפיין ותמשיך לשלב הבא עם מאזן לא שלילי.

6 קבוצות יהיו בכל בית בשלב הבא, כאשר שלוש הראשונות יעלו. נבחרת קרואטיה הפסידה בביתה על הבאזר לפינלנד והודחה, כאשר נבחרת שבדיה תפסה את מקומה עם מאזן 4:2. תמונת הבית בשלב הבא תיראה כך:

1. גרמניה 1:5
2. פינלנד 1:5
3. סלובניה 2:4
4. ישראל 3:3
5. אסטוניה 4:2
6. שבדיה 4:2

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל גיא גודס. ברני ארדוב
"נבחרת ישראל לא מוותרת". גיא גודס/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת גיא גודס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את הנבחרת על משחק טוב, ידענו שאנחנו משחקים עם הגב לקיר, ועם הלחץ, אבל אמרתי לשחקנים שאנחנו משחקים בשביל המשחקים האלה. אני שמח בשביל הנבחרת והקהל שבא היום ועודד את הנבחרת, העפלנו לפלייאוף עם ניצחון ונמשיך לעוד מאבק גדול לנסות לעשות היסטוריה ולעלות לאליפות העולם".

על הביקורות מסביב: "אני מרגיש מרירות אחרי הסיבוב הזה, אבל זה הכדורסל והחיים. היו יכולים להיות לנו עוד שני ניצחונות וזה עלינו. לא נוותר גם בעתיד, נבוא לזמן הפלייאוף וננסה לעשות מאמץ כדי לנצח משחקים כבר באוגוסט, כי זה לא יהיה קל נשחק נגד נבחרות חזקות מאוד, אבל נבחרת ישראל לא מוותרת, זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים, ננסה לעשות הכל כדי לעשות היסטוריה".

על המפגש עם נבחרת סלובניה וכוכבה הגדול לוקה דונצ'יץ' שככל הנראה לא יגיע למפגש עם הכחולים-לבנים: "אם הקהל רוצה לראות את דונצ'יץ' שיטוסו ל-NBA, אני מעדיף גם לראות אותו שם. באוגוסט יהיו שחקנים מסוימים ובנובמבר יהיה קשה כי אנחנו לא יודעים מה יהיה הסגל אז ומה בפברואר. ניקח את זה חלון אחרי חלון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל יובל זוסמן. ברני ארדוב
"רוצה לתת את כל מה שיש לי". זוסמן/ברני ארדוב

יובל זוסמן: "שיחקנו כדורסל טוב, השארנו מאמץ טוב במשחק. שיחקנו כדורסל שמח, כולם שיתפו את הכדור ונהנו מהמשחק, זה היה קשה אבל ניצחנו בדברים הקטנים שהפסדנו נגד פולין. אני רוצה לתת כל מה שיש לי, הלב שלי, הנשמה שלי, הגוף שלי. ככה אני משחק, זה לא משנה אם אני משחק שש בש או דמקה, אני נותן 100 אחוז, רק ככה אני יודע. אני מתחרה ואני מרוצה עם מה שאני קורה, כי עשיתי הכי טוב שאני יכול".

מאמן נבחרת אסטוניה: "ברכות לישראל, הגיע להם לנצח, שתי הקבוצות העפילו, זה היה בית קשה עם שלושה חלוונות שונים. במשחק הזה לא היה לנו מספיק כוח כדי להילחם ל-40 דקות, הפסדנו בריבאונד בגדול, 20 נקודות במתפרצות לישראל וריצה של 0:10 בסוף הרבע השלישי הכריעה את המשחק. רצינו לנצח כדי לשמור על הסיכוי לאליפות העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully